וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק הודח מיוסטון, קוזנצובה מצ'רלסטון

15.4.2006 / 12:57

אנדי רודיק אכזב שוב את אוהדיו, כשהפסיד לטומי האס ברבע הגמר. קוזנצובה הודהמה בידי גרונפלג הגרמנייה, גם הנין בחצי הגמר

הגרמנייה אנה לנה גרונפלד הדהימה את המדורגת רביעית, הרוסייה סבטלנה קוזנצובה, כשניצחה אותה ברבע גמר טורניר צ'רלסטון 3:6, 6:7. קוזנצובה, שסבלה ממתיחה ברגל, הכתה רק חמישה ווינרים בכל המערכה הראשונה, ועל אף שנלחמה יותר במערכה השנייה, לבסוף נאלצה להיכנע לנמרצות של הגרמנייה בחום הנורא ששרר במגרש. גרונפלד תתמודד בחצי הגמר מול אלופת טורניר אמליה איילנד נדיה פטרובה, המדורגת 2 בטורניר, אחרי שזו ניצחה 2:6, 0:6 את קטלינה קסטאנו מקולומביה.

בחצי הגמר השני יתמודדו ג'סטין הנין ארדן הבלגית (שגברה ב-71 דקות 4:6, 1:6 על דינארה סאפינה הרוסייה) מול פטי שניידר השוויצרית (שגברה 0:6, 3:6 על נטלי דשי הצרפתייה).

טורניר ולנסיה: סאפין ממשיך לחצי הגמר

מאראט סאפין הרוסי עלה לחצי גמר טורניר ולנסיה אחרי ניצחון ברבע הגמר על המדורג שני בטורניר, הארגנטינאי גאסטון גאודיו 4:6, 4:6. "זה יכול היה להיגמר גם בצורה אחרת", הודה סאפין בסיום, "אבל אני חושב שהייתי יותר נינוח במשחק והוא ביצע טעויות גורליות בסיום".

סאפין יפגוש בחצי הגמר את הספרדי ניקולאס אלמאגרו, שהפתיע את המדורג שישי, פיליפו וולאנדרי, 4:6, 1:6.

בחצי הגמר השני יתמודדו פרננדו ורדאסקו הספרדי (שניצח את גיז'רמו גרסייה לופז 7:6, 4:6, 3:6) עם גייס סימון הצרפתי (שניצח 6:7, 6:7 את אנדראס ספי האיטלקי).

טורניר יוסטון: רודיק ממשיך לאכזב

גם בטורניר יוסטון נקבעו חצאי הגמר. טומי האס הגרמני העפיל לארבעת האחרונים אחרי שהדיח את אנדי רודיק המאכזב, וניצח אותו 7:6, 4:6, 4:6. בחצי הגמר האס יתמודד מול האמריקאי מרדי פיש (שגבר 6:4, 6:7, 2:6 על בן ארצו וינסנט ספאדאה). החצי הגמר השני ישחקו פול גולדסטין האמריקאי (שהדיח את אלברט מונטנייס הספרדי אחרי 3:6, 4:6 קליל) מול יורגן מלצר האוסטרי (שניצח 5:7, 4:6 את פרננדו ויסנטה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully