וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצים את טוטו בארץ!"

ניר איסקוב

14.4.2006 / 23:26

האקרים פרצו לאתר אוהדי הפועל פ"ת "כחול", הכתימו את מדיו של תמוז בצלבי קרס והוסיפו את הכתובת הנ"ל. הוגשה תלונה במשטרה

רק בשבוע שעבר שלחה פיפ"א מכתב רשמי לכל ההתאחדויות המסונפות אליה, ובו הודעה על החמרה משמעותית בענישה על עבירות של קריאות גזעניות החל מהעונה הבאה.

בינתיים, הגזענות אצלנו הגיעה גם לרשת האינטרנט. הלילה (שישי) נפרץ אתר "כחול" של אוהדי הפועל פ"ת על ידי האקרים, שריססו על תמונה של טוטו תמוז את הכתובת "לא רוצים את טוטו בארץ!", וציירו על מדיו צלבי קרס. ההאקרים גם צבעו את אחת מעיניו של תמוז באדום, והוסיפו תגובות שטנה נגד תמוז והפועל פ"ת.

מנהל האתר המזועזע, מיכה אדניה, מיהר להסיר את התמונה המעוותת, והגיש תלונה למשטרת פ"ת, שפתחה בחקירה בגין עבירות מחשב וגזענות.

"אלו אוהדי מכבי פ"ת, כי הם רצו להשתמש בכרזה 'לא רוצים את טוטו בארץ' בדרבים קודמים, אבל היא נפסלה על ידי המשטרה, לאחר שהתלוננתי בפני מפקד התחנה בעיר", אמר אדניה הזועם לוואלה! ספורט.

"לא זו בלבד אלא שכאשר אני נכנס לממשק התגובות של האתר אני נוכח לראות שהאתר אכן נפרץ על ידי אוהדי מכבי, כאשר לאחר מספר שניות, אני מועבר אוטומטית לאתר שלהם. מזעזע לראות עד לאן מגיעים ממדי הגזענות בארץ הזו. לאחר החג, אגיש תלונה גם להתאחדות לכדורגל עם עותק לפיפ"א, ולא אשקוט עד שימוצו כל ההליכים נגד הגזענים שעשו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully