וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה חוזרת לנצח, הכח גברה על חיפה

15.4.2006 / 16:33

המוליכה ניצחה בראשון 0:1. מלמיליאן גנב ניצחון מבן שמעון 0:1. קריית שמונה לא התקשתה מול רעננה 0:2. רק 0:0 בין באר שבע לעכו

אחרי שמכבי הרצליה ניצחה בראשון ביום שישי, ידעו שש הקבוצות הנוספות הנאבקות על העלייה, שהמאבק העיקרי יהיה על המקום השני. יום שבת מספק לנו שני מפגשי ראש בראש של קבוצות הצמרת, כשאחד מהם, הפועל חיפה מול הכח עמידר, כבר הסתיים.


הפועל חיפה - הכח עמידר 1:0

החיפאים היו עדיפים במהלך המחצית הראשונה מול קבוצתו של אורי מלמיליאן, שעלה עם חלוץ אחד. ההזדמנות הטובה ביותר הייתה לזכות הקבוצה הבייתית כשעשר דקות לסיום המחצית התקשתה הגנת הכח להרחיק, והכדור ניתז מרגלו של שחקן אורח למשקוף שערו. המחצית השנייה המשיכה במעמד צד אחד, אבל חיפה לא הצליחה לכבוש, כשחלוצה, דניאל רודריגז מטווח את המשקוף של ישראל פילוסוף בפעם השנייה במשחק. אלא שכמאמר הקלישאה, "כשלא כובשים - סופגים". 5 דקות לסיום יצאה הכח למתפרצת, אלירן אוחנה הגביה את הכדור, ההגנה האדומה לא הצליחה להרחיק, ועמיר תורג'מן הותיק נגח מקרוב פנימה. 0:1 משמעותי מאוד להכח, להמשך מאבקי העלייה.


הפועל עכו - הפועל באר שבע 0:0

באר שבע איבדה את המקום השני בטבלה אחרי תיקו מאכזב מאוד בעכו. שתי הקבוצות זכו בנקודה אחת במה שבדרך כלל מוגדר כ"קרב על 6 נקודות", ויכולות להיות מאוכזבות מאוד, במיוחד לאור הניצחונות של הכח וקריית שמונה. עכו סיימה את המשחק ב-9 שחקנים אחרי הרחקות בדקות האחרונות של ברנארד האגן ופטי נימבה.

קריית שמונה - הפועל רעננה 0:2

קריית שמונה עשתה את העבודה מול הקבוצה מהתחתית עם ניצחון ביתי מצויין. בני בן זקן בדקה השמינית וויאם עמאשה בדקה ה-51 כבשו לזכות הקבוצה של אייל לחמן, שעדיין מצויה שתי נקודות מהמקום ממנו עולים.



בשני:

הפועל ירושלים - מכבי באר שבע

ביום שישי: הרצליה מתאוששת על חשבון ראשון

שני משחקים פתחו ביום שישי את המחזור ה-29 בליגה הלאומית המרתקת.

עירוני ראשל"צ - מכבי הרצליה 1:0

המוליכה הסתבכה קצת בשבועות האחרונים, אחרי שהיה נראה כי היא בדרך הבטוחה לליגת העל. הניצחון בראשון נותן לה שוב אויר לנשימה ומגדיל את הפער מבאר שבע והכח שישחקו בשבת, לשמונה נקודות. רמי אבו לאבן כבש את שער הניצחון בדקה -60 מהנקודה הלבנה. רן קדוש השאיר את ראשון לציון בעשרה שחקנים אחרי שהורחק באותו המהלך.

הפועל אשקלון - עירוני רמת השרון 1:0

רמת השרון השיגה את אחד הניצחונות החשובים שלה העונה, בקרב התחתית באשקלון. המתח הרב השפיע על השחקנים: שי אהרון החטיא פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ודניאל היוז החמיץ גם הוא בדקה ה-50. יניב בסון כבש את השער היקר בדקה ה-86. אשקלון נשארה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של איתן פריינטה בדקה ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully