וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-מכבי חיפה: המשטרה ניצחה

ניר איסקוב

14.4.2006 / 15:12

משטרת אשדוד ממשיכה להתעקש על 150 שוטרים ו-90 מאבטחים במשחק, המארחת נכנעה. דירסאו מוצהב, ארבייטמן בספק, קולאוטי כנראה ישחק

גם בתום מסע שכנועים שערכו היום (שישי) אנשי מ.ס. אשדוד אצל נציגי המשטרה בעיר, סירבו האחרונים להפחית את כמות השיטור והאבטחה למשחק מחר (שבת, 19.00) מול מכבי חיפה.

ראשי הקבוצה, שאיימו לא להופיע להתמודדות אם המשטרה תתמיד בסירובה, נאלצו להשלים עם הדרישות המשטרתיות, ובמשחק תהיה נוכחות של 150 שוטרים ו-90 סדרנים.

היו"ר מנדל דוידוביץ', אמר לוואלה! ספורט: "ברור שאנחנו לא שבעי רצון מהכמות שהמשטרה ביקשה, אבל בוודאי שנופיע למשחק. אלון חזן אמר את מה שאמר כי מכבי חיפה הודיעה שאת האליפות היא תחגוג אצלה, אבל המשטרה חושבת אחרת.

"אנחנו לא מצפים שיהיו במשחק יותר מ-4,000-4,500 צופים, מתוכם 1,500 מנויים. אם נמכור 2,500-3,000 כרטיסים, תהיה לנו הכנסה של 80-100 אלף שקל. עם כל העלויות של המשחק, לא נרוויח כלום, וחבל, כי אין לנו מספיק משחקים כאלו בעונה. זה הרי לא משחק רגיש, ולא משחק שקובע משהו לשתי הקבוצות".

המאמן יוסי מזרחי, שייהנה מסגל מלא, מתכנן מספר שינויים בהרכב לעומת השבוע שעבר. חאבי גונזאלס, שמפגין יכולת חלשה, יירד לספסל, ובמקומו יפתח כנראה משה אוחיון, כשגם עמנואל אמביידה נמצא בתמונה. גם מאור זוהר יסופסל, ויחליף אותו אחד משני החלוצים, עידן שריקי או יניב עזרן.

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, מאור פרץ, יוסי אופיר, בלסינג קאקו, משה אוחיון (עמנואל אמביידה), דוד רביבו, עידן שריקי (יניב עזרן), שי הולצמן.

חיפה רוצה להבטיח אליפות

במכבי חיפה מודעים לכך שניצחון שלהם ואיבוד נקודות של הפועל ת"א בנתניה, יבטיחו למוליכה אליפות שלישית ברציפות.

שלומי ארבייטמן ממשיך להתלונן על כאבים כתוצאה ממתיחה בשריר הירך האחורי, ובוודאות לא יהיה בהרכב, כשגם הכללתו בסגל מוטלת בספק. רוברטו קולאוטי, הסובל ממתיחה במפשעה, יערוך מחר מבחן כשירות, וההערכה היא שיפתח בהרכב. אם לא יהיה כשיר, יחליפו עדן בן בסט.

אדורם קייסי שב לאימונים מלאים, אך ימשיך לשבת על הספסל ולהתבונן על חיים מגרלשוילי בעמדת המגן השמאלי. אריק בנאדו צפוי לחזור להרכב, ועל עמדת המגן הימני נאבקים אלון חרזי וקלמי סבן. חאבייר דירסאו מוצהב, ואת מקומו ימלא פרננדו לורפיסה.

גוסטבו בוקולי אמר לקראת המשחק: "ראשית, אנחנו הולכים לקחת 3 נקודות. אם יש אפשרות לסיים את המשחק עם אליפות, זה יהיה מיוחד. אני חושב שאשדוד יודעת את זה, והם יעשו הכל כדי להקשות עלינו. כל השחקנים שלנו עבדו כל השנה בשביל הרגע הזה, עכשיו הזמן הגיע, ואנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות. באופן אישי, בשבוע הבא אחתום רשמית על חוזה לשלוש עונות. החוזה פשוט עוד לא מוכן".

הסעות למשחק תצאנה ב-15:30 מאולמי רון בקרית אליעזר, בעלות של 30 שקל הלוך-חזור.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (קלמי סבן), רפאל אולארה, אריק בנאדו, חיים מגרלשוילי, פרננדו לורפיסה, עידן טל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, מיכאל זנדברג, רוברטו קולאוטי (עדן בן בסט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully