וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כריס שלטון לא נרגע

14.4.2006 / 14:10

אבל גם לא ג'ים ת'ומה, ששוב הפגיז ב-9:13 של הוייט סוקס על דטרויט. עוד ניצחון ליאנקיז ולמטס, טורונטו ניצחה בבוסטון

דטרויט - שיקגו וייט סוקס 13:9

הוייט סוקס ממשיכים להתגלגל קדימה עם עוד ניצחון, כשג'ים ת'ומה חובט הומר שישי העונה, ומציל את ג'ון גארלנד ממבוכה גדולה. גארלנד ניצח למרות משחק מזוויע של חמישה אינינגים ושבע ריצות חובה. לשמחתו ג'סטין ורלאנדר הסריח עוד יותר, ורשם הספק של שבע ריצות חובה עוד באינינג השלישי. כריס שלטון הצעיר ממשיך להפגיז, וירה הומר שביעי העונה, בראש טבלת המפציצים. גם מגליו אורדונייז חבט אחד, השלישי שלו העונה.


יאנקיז - קנזס סיטי 3:9

מאחורי רנדי ג'ונסון היאנקיז לא היו זקוקים לקסמים ולדרמה של שני המשחקים הקודמים מול הרויאלס. ניו יורק הובילה 0:4 כבר באינינג השני, כשג'וני דיימון חובט הומר בכורה בברונקס וגם ג'ייסון ג'יאמבי מוסיף אחד. רנדי הלך חמישה אינינגים בסך הכל, היאנקיז מרגיעים: "הוא בסך הכל קצת עייף".


מינסוטה - אוקלנד 2:8

האייז הגיעו למינסוטה במוראל גבוה, אבל הטווינס מסובבים את המחבט כמו שלא סובבו בכל השנה האחרונה. ג'ו בלנטון נחבט כהוגן במשך שישה אינינגים ורשם שש ריצות חובה. שישה אינינגים שהגיש קייל לוהש הספיקו לו לניצחון, כשפרנסיסקו ליריאנו הצעיר מחליף אותו ורושם חמישה סטרייקאאוטים בשני אינינגים, כדי להמחיש את הפוטנציאל העצום. הומרים לטוריי האנטר ומייקל קדאייר.


קליבלנד - סיאטל 9:5

ככה פתאום מנצחים המארינרס את הסדרה בג'ייקובס פילד. האינדיאנס הובילו 3:5 אחרי חמישה אינינגים והתפנית התחוללה באינינג השביעי, עם הומרים בני שתי ריצות כל אחד של אישירו סוזוקי וחאבי לופז. חוליו מתיאו זכה בניצחון, ג'יי ג'יי פאטץ בשמירה, סקוט סאוורבק עם ההפסד.


בוסטון - טורונטו 8:6

בכל פעם שטד לילי מגיע לפנוויי פארק, הוא יוצא ממנו עם ניצחון. זהו הניצחון החמישי ברציפות של לילי על בוסטון, כשבהופעה הזו הוא רושם שבעה אינינגים כוחניים ועשרה איוורורים. רק הגשות זוועתיות של בראיין טאלט וג'ייסון פרייזור החזירו את הרד סוקס מפיגור 8:1, עד שבי ג'יי ראיין סגר את הסיפור. ורנון וולס, עוד אחד שאוהב את בוסטון, סילק את הכדור מהפארק מידי מאט קלמנט והומר של דייויד אורטיז לא עזר לרד סוקס אבל כן לסטטיסטיקה האישית שלו - מספר 4.


טמפה ביי - בולטימור 6:5

דני מיסלי, שעד כה שמר בהצלחה עבור הדוויל רייז, הירשה שלוש ריצות באינינג התשיעי, האחרונות שבהן ממחבטו של מלווין מורה, שהרחיק את הכדור מהפארק והכניס את עצמו ועוד רץ הביתה כדי לאפשר לכריס ריי לשמור על הניצחון. טיי וויגינטון לא נרגע, עם הומר שלישי בשלושה משחקים וארבעה בסך הכל. הומר רביעי רשמו גם ג'וני גומז וטראוויס לי בטמפה ביי.

המטס סקלו את ליבאן

וושינגטון - ניו יורק מטס 13:4

כבר אחרי אינינג אחד, בו ירו המטס שלושה הומרים, היה ברור שמבחינת וושינגטון זה לא ייגמר בטוב. ליבאן הרננדז שרד שישה אינינגים אבל נחבט מכל כיוון אפשרי והירשה 11 חבטות ושבע ריצות. השלישייה הקבועה, דייויד רייט, קרלוס דלגאדו וקרלוס בלטראן, חבטה להומר, ויחד איתה קליף פלויד שניפץ שמשות לראשונה העונה. ויקטור זמבראנו קצר את הניצחון עם חמישה אינינגים.


סט. לואיס - מילווקי 4:3 (11 אינינגים)

קרלוס לי הרשים בשתי הצלות מרהיבות באינינג העשירי, וב-11 כבר סילק את הכדור מידיו של ג'ייסון איזרינגהאוזן לכיוון מפעלי באדווייזר, כדי להקנות לברוורס את הניצחון. חורחה דה לה רוסה היה האיש שנהנה מהניצחון, עליו שמר דרק טרנבאו. איזרינגהאוזן נחל את ההפסד, השני שלו העונה.


פיטסבורג - דודג'רס 13:5

הדודג'רס לא ריחמו, כשקורי רוס חובט שני הומרים, מידי אוליבר פרז ודמאסו מארטה. דרק לואו עם הניצחון, אחרי שישה אינינגים וחמישה חישמולים.


פלורידה - סן דייגו 2:9

הצעירים של פלורידה נראים טוב, כשמייק ג'ייקובס חובט להומר שלישי העונה, ועושה את זה עם שלוש ריצות. דן אוגלה הוסיף הומר למנצחים. דוון ברזלטון, שהירשה שמונה הומרים בארבעה אינינגים, צנח ל-16:0 בחוץ בקריירה. אאוץ'. ג'ייסון ורגאס רשם את הניצחון.


קאבס - סינסינטי 8:3

אריק מילטון רשם הופעה יפה של 6.2 אינינגים וחמישה איוורורים, והרד לקחו את הסדרה בריגלי. הקורבן של חבטות האדומים, ובראשם אדם דאן עם הומר חמישי העונה, היה קרלוס זמבראנו, שלמרות שישה אינינגים ושמונה חישמולים הירשה חמש ריצות, ארבע מהן לחובתו. הומר שלישי לפליפה לופז ולאוסטין קרנס.

סן פרנסיסקו - יוסטון 3:5
סן פרנסיסקו - יוסטון 8:0

הדאבל הדר בין השתיים חולק, כשבמשחק המוקדם מנצחים הג'איינטס, בעזרת מגיש מאט מוריס 7.2 אינינגים וקוטל ארבעה חובטים. בארי בונדס חבט ל-RBI, אבל עדיין לא רשם הומר העונה. את עבודת הניקיון בתחום הזה עושה מויסס אלו, עם השלישי שלו העונה.

במשחק השני הדגימו רוי אוסוולט ולאנס ברקמן בייסבול מהו. אוסוולט הגיש 8.1 אינינגים חזקים, וברקמן היכה אל מחוץ לפארק פעמיים, החמישי והשישי שלו. מאט קיין הפסיד אבל היה טוב בג'איינטס, עם חמישה אינינגים, שלוש ריצות ושמונה טיגונים.


אטלנטה - פילדלפיה 7:6

ג'ף פרנקור, הפוטנציאל הגדול של הברייבס, התעורר סוף סוף וחבט לשני הומרים, אבל פוטנציאל אחר מהצד השני, צ'ייז אטלי, הפגין נוכחות עם שניים משל עצמו עבור הפיליז, שמתאוששים מפתיחה זוועתית. הומרים גם לבובי אבריו ולג'ימי רולינס בפילי. גאווין פלויד עם הניצחון, טום גורדון עם השמירה.


במשחק נוסף: אריזונה - קולורדו 5:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully