וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן צפוי לפתוח נגד מכבי ת"א

אסף שקד

14.4.2006 / 14:10

קשר בית"ר ירושלים חוזר לכושר ואמור להיכלל בהרכב ביום א'. יצחקי פצוע וככל הנראה ייעדר, אגאנסו הביע רצון להמשיך בעונה הבאה

דויד אגאנסו נפגש אתמול (חמישי) עם יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, ובין השניים התקיימה שיחה טובה, שבמהלכה הביע החלוץ הספרדי את רצונו להמשיך בקבוצה גם בעונה ההבאה.

"אני אוהב את בית"ר. אשאר בקבוצה בלי קשר להמשך דרכו של לואיס פרננדז, אבל הכל תלוי בסיכום שיושג בין בית"ר לראסינג סנטאנדר", אמר אגאנסו, שמשחק העונה כמושאל מקבוצתו של דודו אוואט.

שקלאר השיב לאגאנסו שהרצון להמשך ההתקשרות קיים גם מצד בית"ר, והודיע לו כי מייד לאחר משחק החוץ ביום ראשון נגד מכבי ת"א, הוא יעדכן בעניין את לואיס פרננדז, שיחליט אם הספרדי ימשיך גם בעונה הבאה. ידוע כי הצוות המקצועי של בית"ר מעוניין להמשיך את הקשר עם החלוץ.

גל אלברמן, שסבל מכאבי גב, ערך היום (שישי) אימון מלא, וניכר עליו כי הוא חוזר לכושר משחק. אלברמן אף צפוי לפתוח בהרכב מחרתיים (ראשון) בקישור האחורי לצדו של מזואה אנסומבו.

"הייתה תקופה של 5-6 שבועות שלא התאמנתי וצפיתי בחברים מהצד", אמר אלברמן לוואלה! ספורט. "עכשיו חזרתי לעבוד קשה ולהתאמן שעות נוספות על מנת להיכנס לכושר משחק. אני מקווה מאוד שכבר מול מכבי ת"א אחזור לשחק. אני מאוד רוצה להחזיר כבר העונה לבית"ר על המגרש על כך שהם לקחו אותי באמצע העונה לשחק פה".

לעומת אלברמן, ברק יצחקי, שסבל ממתיחה בשריר במהלך השבוע, ניסה לחזור לאימונים, אך חש בכאבים, קיבל טיפולים, וכנראה לא ייכלל בסגל נגד מכבי ת"א. קובי מויאל, שנפצע לפני שבועיים בקרסול, שב לאימונים מלאים, אך גם הוא לא יהיה בסגל, וישחק עם קבוצת הנוער נגד מ.ס. אשדוד. מויאל קיבל היום זימון בכורה לנבחרת האולימפית, שתתכנס ביום שלישי הקרוב, והוא רק בן 18.

פבריס פרננדז שב לארץ ביום רביעי לפנות בוקר מחופשה פרטית בצרפת, התאמן היום וצפוי לפתוח ביום ראשון. אלירן דנין דחה פרסומים שונים שקישרו אותו למכבי ת"א בעונה הבאה: "יש לי חוזה לעונה הבאה בבית"ר, ואני לא יודע מאיפה הידיעות הגיעו. אני רוצה להמשיך לשחק אך ורק בבית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully