וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-כפ"ס: אניימה, בטורינה, גפני ובלדוט בחוץ

ניר איסקוב

14.4.2006 / 14:37

ניצן שירזי יסבול מחסרונם של ארבעה שחקני הרכב, ביקורת על השוער הניגרי: "הוא לא סובל מכלום". דוגלס דה סילבה פצוע

בצלה הכבד של פרשת אלירן עטר, מתכוננת בני יהודה למשחק הליגה מחר (שבת, 17.00, בלומפילד) נגד הפועל כפ"ס.

גם על המגרש יסבול ניצן שירזי מצרות. וינסנט אניימה ייעדר עקב כאבים בקרסול, ועורך אימונים אישיים עם מאמן הכושר, דרור שמשון. בקבוצה היה מי שמתח ביקורת על טענותיו של השוער הניגרי בנוגע לאי כשירותו. "הוא לא סובל מכלום, מישהו אחר כבר היה משחק", אמרו בכעס בבני יהודה. את מקומו של אניימה, ימלא כמו בשבוע שעבר, שוער המשנה יהב יולזרי.

רוני גפני (מורחק) ואסי בלדוט (מוצהב) יחמיצו אף הם את ההתמודדות, כמו גם מאטה בטורינה, הסובל מפגיעה עצבית ברגלו, ולא ברור מתי יכול לחזור לאימונים מלאים.

אלי אברבנל יוסט לעמדת המגן השמאלי, בעוד שאיציק עזוז יאייש את צד ימין של ההגנה. ארנסט אטצ'י צפוי לחזור להרכב לאחר תקופה ארוכה, על חשבון יניב אלול, שישלם את מחיר ספיגת 8 שערי חובה בשלושת המשחקים האחרונים. שירזי עדיין לא החליט לגבי זהות מחליפו של בלדוט.

אלי אברבנל לקראת המשחק: "אנחנו לא מתמקדים כרגע בסיפור של אלירן עטר, צריך לעשות את ההפרדה. חשוב שנבוא מוכנים למשחק מחר. אנחנו בתקופה לא טובה, ונחזור לעצמנו דרך מלחמה וניצחון. יחסרו לנו שחקנים, אבל נעלה עם 11 שחקנים, ונעשה את המקסימום. נכון שכפ"ס צוברים נקודות, אבל אותנו מעניינת רק בני יהודה. מה שניצן יבקש, אני אעשה על הצד הטוב ביותר".

הרכב משוער: יהב יולזרי, איציק עזוז, ארנסט אטצ'י, יאיר אזולאי, אלי אברבנל, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', ראובן עובד, אלי ביטון (קובי דג'אני), ברק בדש (קובי דג'אני, כפיר אודי), משה ביטון.

כפ"ס רוצה לעלות מעל הקו האדום

בלם הפועל כפ"ס, דוגלס דה סילבה, נפצע אתמול (חמישי) במהלך האימון בשריר התאומים, ובעקבות כך לא ייכלל בהרכב הפותח במשחק מחר.

הברזילאי עשוי להיכלל בסגל, אם יעבור מבחן כשירות. את מקומו של דה סילבה במרכז ההגנה יתפוס עמנואל פאפו, כשמוחמד כבהה יצוות כמגן שמאלי.

כפ"ס לא נוצחה בשבעת משחקיה האחרונים, מתוכם שיימה בתיקו בקרית אליעזר עם מכבי חיפה, וגברה על הפועל ת"א ועל בית"ר ירושלים בחוץ. כעת, מרוחקת הקבוצה של אוחנה מרחק נקודה אחת בלבד מהמקום העשירי, שם נמצאת הפועל נצרת עילית, שתפגוש לקרב תחתית את בני סכנין.

הסעות לאוהדי כפ"ס לבלומפילד תצאנה ב-15:20 ממרכז אהרוני בעיר, בעלות סמלית של 5 שקלים הלוך-חזור. הקופות בבלומפילד תיפתחנה ב-15:00.

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, אלון חלפון, עמנואל פאפו, מוחמד כבהה, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, שלו מנשה, אבי כנפו, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully