וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה? קאחה!

14.4.2006 / 20:45

שער בודד של קאלדזה בדקה ה-70 הגדיל את הפער בין מילאן לאינטר במקום השני ל-5 נקודות. זלאטאן קרוב לחתימה מחודשת ביובה

רוב אוהדי אינטר נשארו מחוץ לסן סירו כמחאה על הישגיה הדלים של הקבוצה, והאצטדיון במילאנו נצבע באדום שחור של מילאן. הרוסו נרי החזירו אהבה, וניצחו 0:1 בדרבי של מילאנו, שפותח פער של 5 נקודות בין הקבוצות בקרב על המקום השני, ומצמק את הפער מיובנטוס במקום השני ל-4 בלבד.

שער בודד של קאחה קאלדזה בדקה ה-70 הביא למילאן ניצחון שמיני ברציפות בסן סירו. סיידורף הגביה כדור לרחבה, הגרוזיני עצר יפה על החזה, והפציץ לרשת. מילאן היתה טובה יותר, והיתה זכאית לפנדל שלא נשרק אחרי עבירה ברחבה על ג'ילארדינו במחצית הראשונה. פיגו היה קרוב אבל החמיץ במחצית השניה, ודידה, שנמצא בכושר נוראי, כעמט וסידר לאינטר שער שוויון לקראת הסיום אחרי יציאה גרועה לכדור גובה.

אנצ'לוטי וחבורתו מקבלים זריקת ביטחון רצינית לקראת המפגש מול ברצלונה, בחצי גמר ליגת האלופות ביום שלישי.

קליארי - יובנטוס: כל אחת והשאיפות שלה

יובנטוס יוצאת למשחק חוץ מול קליארי, שחרב הירידה קרובה מאוד לצווארה. מי שכנראה ימשיך בטורינו בעונות הקרובות הוא זלאטאן איברהימוביץ', החלוץ השבדי בן ה-24 של יובנטוס, שקרוב להארכת חוזהו בלפחות שלוש שנים במועדון.

מי שתיאלץ לרדת מהכוונה לרכוש את זלאטאן היא צ'לסי, שהביעה עניין בחלוץ. "זלאטאן הוא שחקן אטרקטיבי לכל מועדון, אבל רק אלה שישלמו לו ישתמשו בשירותיו", עקץ סוכנו, מינו ראיולה, את המועדון האנגלי.

התחתית בוערת

כרגיל באיטליה, כששלוש קבוצות יורדות ואחת הולכת למבחנים, הבלגאן חוגג בסיום העונה. מסינה חייבת לנצח בחוץ את קייבו כדי להתקרב לחוף מבטחים, אבל זה לא יהיה קל מול הסינדרלה המפתיעה, הממוקמת שביעית. אודינזה, העונה בליגת האלופות וכעת עם איום ממשי לרדת, תפגוש את לצ'ה, שמעשית כבר ירדה. אמפולי וסיינה ייאבקו ביניהן, כשאם תהיה הכרעה במשחק הזה, היא תשרת היטב את המנצחת, שתתרחק מהאימה באופן משמעותי.

יתר המשחקים: לאציו - ליבורנו, פאלרמו - רומא, רג'ינה - אסקולי, סמפדוריה - פארמה, טרוויזו - פיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully