וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יהיה קל להביא גביע"

שגיא ניר

14.4.2006 / 1:53

גרשון כבר חושב קדימה אחרי ה-73:77 על אולימפיאקוס בהיכל. פארקר מזהיר: "הניסיון לבדו לא ינצח לנו משחקים בפיינל פור"

מערכת וואלה

הניצחון 73:77 על אולימפיאקוס העלה את מכבי לפיינל פור שלישי ברציפות, אבל בעיקר גרם להקלה גדולה בקרב אנשיה. בחצי הגמר בפראג, שיתקיים ב-28 באפריל, תתמודד מכבי במשחק הראשון מול טאו ויטוריה (18:30 שעון ישראל), ובשני צסק"א מוסקבה מול ברצלונה (21:30). משחק הגמר יערך ב-30 באפריל בשעה 21:30 שעון ישראל.

"הגענו לפני קו הסיום ל-90 מטר מתוך 100, ואני מקווה שבפיינל פור ניתן תצוגות כמו ב-4-5 משחקים האחרונים ונצליח להביא גביע, אבל זה לא יהיה קל", אמר המאמן פיני גרשון, במסיבת העיתונאים בסיום המשחק.

"במעמדים כאלה למשחקים יש חוקים משלהם. אם אין לך ניסיון ואתה לא יודע לנהל את העסק ברמה של שניות אתה לא מנצח את המשחק. עשינו השנה המון שינויים תוך כדי תנועה וזה מה שהביא אותנו לכאן", הוסיף גרשון.

גרשון סיפר על המתח בו היה שרוי לפני המשחק, ומצא הסבר מעניין לדמעות שצצו בעיניו בסיום: "רציתי מאוד להיות בפיינל פור כי לא רציתי שהמשחק הזה יהיה האחרון שלי באירופה. אם ראיתי את שמעון מזרחי בוכה אחרי 40 שנה, מה אני יכול להגיד אחרי 7? במועדון הזה כל שנה היא כמו 7-8 שנות אימון. כמו חיים של כלב. כל שנה זו עבודה קשה עם ציפיות גבוהות, וכשאתה עומד בהן מתפרק אצלך משהו".

המאמן המנצח, שינסה לזכות בגביע יורוליג שלישי ברציפות, התייחס לשיפוט במשחק, ולשפן ששלף ברבע השני – קירק פני, אותו מיעט לשתף במהלך העונה האירופית: "השופטים שרקו על כל מגע וזה לא איפשר למשחק להידרדר. אולימפיאקוס קלעה ב-35 אחוז מהשדה, אבל אל תחשדו בי כי לא הפכתי להיות מאמן הגנה. אמרתי בתחילת השנה שבמשחקים האחרונים קירק פני יתרום, אז כבר לא נשאר הרבה והייתי חייב לשתף אותו".

מאמן אולימפיאקוס, יונאס קזלאוסקאס, נראה מותש ומאוכזב בסיום, ומיעט במילים. "מכבי משחקים הרבה זמן יחד, יש להם שחקנים מנוסים אז היה להם יותר קל בסיום", אמר המאמן הליטאי. "אף אחד לא יגיש למכבי את הגביע בפראג אבל להגיד שהיא לא קבוצה גדולה יהיה שקר".

אנתוני פארקר, שהתעורר במחצית השניה, הזהיר: "כל שנה זה הופך יותר ויותר קשה אבל גם יותר מתוק. יש לנו את הניסיון, אבל הוא לבד לא ינצח לנו משחקים בפיינל פור".

וויל סולומון, שזוכה השנה לביקורות מכל עבר ונבחר לשחקן המצטיין, אמר: "אני לא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר, כי גם מכבי יודעים מה אני שווה. המטרה שלנו היתה להגיע לפיינל פור ועכשיו אנחנו צריכים לזכות בגביע. השמיים הם הגבול". דרק שארפ אמר לעיתונאים: "אולי עכשיו תפסיקו לדבר על שאראס ותתחילו לדבר על סולומון". סולומון התחבק במסדרון הסמוך לחדר ההלבשה עם פיני גרשון, ולפתע נראו המאמן והשחקן, שסבלו העונה מלא מעט חיכוכים, כזוג יונים.

ולסיום, אי אפשר בלי עוד סיכום מבית מדרשו של גרשון, ששוב רומז על פרישה עתידית: "זה הפיינל פור הכי קשה שהגענו אליו, ואין מקום יותר מכובד לעשות בו מסיבת סיום מאשר פראג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully