וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-הפועל ת"א: גרשון מוצהב

רומן רוזנבלט

14.4.2006 / 17:14

קפטן האדומים ייעדר, אסי דומב יחליפו. פרץ ואבוטבול בהרכב. טגה: "המצב שלנו מלחיץ", השיחות עם יאמר יימשכו בתחילת השבוע הבא

אחרי שבוע שהתחיל עם הדים להפסד בקרית אליעזר, המשיך באיומים ורמזים בנושא המו"מ למכירת הקבוצה ומסתיים כאשר דניאל יאמר קרוב מתמיד להיות בעל הבית החדש ב"קופסא", מסתיימות גם ההכנות לקראת משחק הבית המעניין מול הפועל תל אביב בשבת הקרובה (19:00, אסף קינן).

השחקנים קיבלו יום חופש היום (חמישי) ומחר יקיים המאמן ראובן עטר את האימון המסכם של השבוע, וינסה לגבש את ההרכב למשחק, לאור הפציעות הרבות שהמשיכו לפגוע בקבוצה גם השבוע. עיקר הבעיה היא בחוליית הקישור, כאשר טל בנין, אלן מסודי וליאוניד קרופניק לא התאמנו באופן סדיר ובמהלך השבוע נעשו מאמצים להכשירם לקראת שבת.

בקבוצה מקווים, כי למשחק יגיע קהל גדול יותר מאשר במשחקי הבית האחרונים, גם לאור העובדה, כי מכירת הקבוצה עומדת להסתיים בקרוב וכן בעקבות היריבה האטרקטיבית.

האוהדים עוד לא החליטו איך להתכונן למשחק

האוהדים עצמם עדיין לא החליטו כיצד להתכונן לקראת המשחק, למודי ניסיון העבר הם אינם יוצאים מגידרם. "אנחנו חיים לא משבת לשבת, אלא משעה לשעה לאור כל מה שקורה בנושא מכירת הקבוצה ועל כן נחליט רק סמוך למשחק מה להכין עבור שחקני הקבוצה מבחינת העידוד", כך אומר אחד מאוהדי הקבוצה יומיים לפני המשחק.

אין ספק שהנושא עשוי גם להשפיע על שחקני הקבוצה שירצו להוכיח את עצמם לבעלים המיועד לקראת תחילת תקופת המו"מ לעונה הבאה.
קשרה המצטיין של הקבוצה, אמיר טגה, אמר לוואלה! לקראת המשחק: "אנחנו באים בתקופה לא הכי טובה שלנו והמצב הזה יכול להלחיץ. נותרו עוד 5 משחקים לסיום העונה ואנחנו חייבים לנצח כדי להרחיק את עצמינו באופן סופי ממאבקי התחתית. זה הזמן המושלם לנצח, וכבר עשינו את זה בסיבוב הקודם". בהתייחס ליכולתו הטובה בחודשים האחרונים "הפתיע" טגה בתשובתו: "אני מוכן לשחק פחות טוב, העיקר שהקבוצה תנצח ותצבור נקודות חשובות".

בכל הנוגע לרכישת הקבוצה על ידי דניאל יאמר, הרי שהצדדים יפגשו ככל הנראה בתחילת השבוע הבא ולא בסוף השבוע, כדי לעלות על הכתב את כל הסיכומים שהושגו בימים האחרונים. באשר למשחק מול הפועל תל אביב, כרגע הנטייה של יאמר היא להגיע אליו.

הרכב משוער: אבי פרץ, אסי וסיהון, גולן חרמון, דקל קינן, עופר טלקר, אמיר טגה, טל בנין, ליאוניד קרופניק (גיא טוביאק), איברהים עבדול ראזאק, אלן מסודי (סאמדי אבודו), פפי קימוטו

האופצייה על דגו פגה בשבת (ניר איסקוב, מערכת וואלה!)

הפועל ת"א תחסר את שמעון גרשון המוצהב, אותו יחליף אסי דומב, שיחזור להרכב אחרי היעדרות ממושכת עקב פציעה. על פי האימון המסכם, נראה כי עומר פרץ ידיח את אליניב ברדה מההרכב לאחר תקופה ארוכה.

שי אבוטבול, שכבש שער יפהפה בדרבי בתחילת השבוע, יעלה ב-11 הראשונים של דרור קשטן על חשבון גיל ורמוט. זיטו אוגבונה סובל מכאבי גב, ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק.

בשבת יפקע גם המועד האחרון שבו הפועל ת"א אמורה להודיע לברוך דגו אם בכוונתה להמשיך את ההתקשרות עמו גם בשנתיים הקרובות.

הפועל טרם פנתה לדגו בנושא, אך אביו המאמץ של הקשר, דוד תשובה, אינו מתרגש: "ברוך יישאר בהפועל ת"א, זה מועדון גדול. יש מאמן חדש, ואם הוא לא אמר אחרת, אז הוא יישאר. אם יגידו לו שלא רוצים אותו, הוא יעזוב. קשטן נתן ליצחק שום חוות דעת חיובית על ברוך, ושום עצמו מאוד אוהב אותו והם ביחסים טובים".

אחרי החג, צפויה הנהלת הקבוצה לכנס מסיבת עיתונאים משותפת עם שום, בה יוצג רשמית כמאמן הפועל ת"א בעונה הקרובה. התקווה היא שעד אז יושלם סוף סוף המו"מ בין קבוצת "כתר" לקבוצת הראל, בנוגע לניהול המועדון.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, טל חן, אסי דומב, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, שי אבוטבול, ברוך דגו, עומר פרץ, איליה יברויאן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully