וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין יעמוד על הקווים בדרבי

ניר איסקוב

14.4.2006 / 12:51

למרות פטירת אמו, ידריך מאמן הפועל פ"ת את שחקניו במשחק ביום ו', לנוכח הוראות ההלכה. אבי לוזון הגיע לדרבן את שחקני מכבי פ"ת

מלבד המאבק על היוקרה העירונית, הפועל פ"ת זקוקה לניצחון בדרבי מול מכבי פ"ת מחר (שישי, 16.00) על מנת לעשות עוד צעד בדרך להבטחת מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה.

הקבוצה של ניר לוין מרוחקת 7 נקודות בלבד מהלפני אחרונה הפועל כפ"ס, וטרם השתחררה סופית מאימת התחתית.

הפועל פ"ת תחסר את רביד גזל וג'אקאריג'ה קונה הפצועים, אבל תיהנה מחזרתו של טוטו תמוז לכושר, לאחר שהחלוץ הצעיר ערך היום (חמישי) אימון מלא. על פי האימון, מתוכננים שני שינויים בהרכב לעומת המשחק הקודם בכפ"ס: גיא שמיר יחליף את קונה, ואלנתן סלמי יפתח על חשבון עידן סרור. איגור ג'יזאלוב ודאליבור ויסקוביץ' שבו לאימונים מלאים, אך יפתחו על הספסל.

ניר לוין העביר את אימון הקבוצה היום, והודה לשחקנים על התמיכה בו בהלוויית אמו אתמול (רביעי). על פי ההלכה, אם ימי השבעה נופלים על מועד חג, אז הם מתבטלים, ועל כן לוין יוכל גם לעמוד מעבר לקווים בדרבי.

אוהדי הקבוצה שוקדים מתחילת השבוע על הכנת תפאורה חגיגית שתזכיר את זו מהסיבוב הראשון, אז ניצחה הפועל 1:2. האוהדים המשיכו בהכנות גם במהלך החג, והציפייה היא ל-3,500 אוהדי הפועל ביציעים מחר.

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, זאב חיימוביץ', גל כהן, דניאל היידמן, גיא שמיר, עומר בוקסנבוים, מנור חסן, יוסי שבחון, אלנתן סלמי, טוטו תמוז.

הברזילאים ייעדרו, אבי לוזון קפץ לבקר

ממלא מקום יושב ראש ההתאחדות בכדורגל ויו"ר מכבי פ"ת לשעבר, אבי לוזון, הגיע היום לאימון הקבוצה "בתור אוהד, כדי להעניק תמיכה מוראלית לקבוצה ולראות את בני מתאמן עם קבוצת הנוער".

לוזון הכחיש דברי שחקנים שסיפרו כי הוא ערך איתם אסיפה בסיום האימון, והדגיש את חשיבות המשחק מול הפועל פ"ת. "אני אוהד את הקבוצה ואשאר כזה כל חיי", אמר לוזון, "מי שאומר שעשיתי אסיפה הוא פשוט שקרן. בסך הכל דיברתי עם כמה שחקנים במגרש החנייה. אני לא מעורב בענייני הקבוצה ורק כשמבקשים ממני עצה אני עוזר". מלבד לוזון, הגיעו עוד כמה עשרות אוהדים שהדליקו אבוקות וביקשו לדרבן את השחקנים.

מכבי תחסר במשחק את צמד הברזילאים ג'ובאניני הפצוע ואנדריי קאלדיירה בגלל צהובים. סטניסלב דוברובים ייעדר עד הסוף העונה לאחר ששוחרר לספרטק וולאדיקווקז מרוסיה.

עומר גולן אמר לקראת המשחק: "זה משחק חשוב, דרבי זה תמיד יותר משלוש נקודות. זה משחק על כבוד ויוקרה, ונעשה את כל המאמצים לנצח. השאיפה שלנו היא להמשיך להיראות טוב, כי כמו שמסיימים את העונה הזו כך מתחילים את העונה הבאה. להפועל יש קהל מצוין כמו לנו ואני מקווה שבקרב בין שני הקהלים, אנחנו נחייך בסיום".

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר, סולי צמח, שי דוד, סלים טועמה (כפיר אדרי), רוביל סרסור, פטריק סופו, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully