וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריאני: "לא ידעתי שאני כזה תותח"

שחר פרנהיימר

13.4.2006 / 18:54

משה גריאני עדיין לא מעכל את סיפור הנוכל שהתחזה לאחיו והשתמש בשמו כדי לגייס כספים. "הוא מסובב על הראש. פשוט מטורלל"

למשה גריאני, שחקן העבר של מכבי ת"א ומכבי נתניה, היה חג פסח מעניין. לפני כמה ימים הגיעה לאוזניו שמועה שנוכל שהזדהה כאבי גריאני מתחזה לאחיו ומנסה להתרים כספים מאוהדי כדורגל בארץ על מנת להציל את בתו הזקוקה לניתוח להסרת גידול מסרטן. אותו אדם יצר קשר עם קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה והוציא מכיסה 5000 שקלים. בהמשך פנה לאוהדי מכבי תל אביב ובראשם אורי משיח, בבקשת עזרה להציב עמדות התרמה באצטדיון בלומפילד לפני הדרבי האחרון.

"ביום ראשון פגשתי עיתונאי בנתניה כשפרננדז הגיע לביקור בטוברוק, ושאל אותי מה שלום הבת של אחי. אמרתי לו 'על מה אתה מדבר?, לאחי אין בת יש לו בן'. הוא שאל אותי אם היא לא חולה בסרטן והכל, ואצלי תודה לאל הכל בסדר, אחי בריא המשפחה בריאה. ואז הבנתי שיש לי עסק עם נוכל".

אותו אבי גריאני נלכד במבצע משותף יחד עם אתר NRG. עיתונאי ישב עם החשוד בבית קפה, כשבמהלך השיחה נכנס גריאני לתמונה. "באתי אליו, אמרתי לו: 'אתה יודע מי אני?', ואז הוא קיבל את מה שמגיע לו". משה גריאני מתכוון כעת לגשת עם חומרים מצולמים ומוקלטים למשטרה. "לא ידעתי שאני כזה תותח ושהוא מנסה לתפוס טרמפ על השם שלי. פעם אולי הייתי תותח, אבל היום אני קפצון".

גריאני לוקח בקלות את האירוע, אבל ממש לא מתכוון לעבור עליו לסדר היום. "את הקריירה שלי התחלתי בגיל 17 והיום אני בן 48. הוא צריך לקבל את מה שמגיע לו על כך שהוא מנצל שם של אנשים. לדעתי הוא מסובב על על הראש, פשוט מטורלל. למרות זאת, אני חייב לעשות את חובתי בתור אזרח".

אז משה, אתה חוזר לכותרות?

"לא, אני טוב לי ככה. בגילי ממש לא מעניין אותי לחזור לכותרות. רק חשוב שאנשים לא יתרמו לכל אחד. לא חסר נוכלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully