וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: נבחרת הפדרציה ממריאה ביום שישי

13.4.2006 / 15:33

הטניסאיות שחר פאר, אנה סמאשנובה, ציפי אובזילר ויבגניה סברנסקי ייצאו לבולגריה. פאר: "האווירה בנבחרת מצוינת"

נבחרת הפדרציה של ישראל קיימה אימון הבוקר (חמישי), על מגרשי החימר בבית פוסטר בהרצליה. זה היה אימונה האחרון לפני היציאה מחר בבוקר לבולגריה, לקראת משחקי גביע הפדרציה בית 1 אירופה/אפריקה שיתקיימו בשבוע הבא בעיר פלובדיב. הבוקר התאמנו אנה סמאשנובה, שנחתה בישראל בערב החג על מנת לחגוג את ליל הסדר עם משפחתה, ושחר פאר שהגיעה לפני יומיים מארה"ב מסדרת הטורנירים בהם השתתפה.

במשלחת שיוצאת תהיינה שחקניות הנבחרת שחר פאר, אנה סמאשנובה, ציפי אובזילר ויבגניה סברנסקי, הקפטן עודד יעקב, המאמן ליאור מור, הפיזיותרפיסט דוקטור אלכס בילקביץ' והדובר לידור גולדברג.

יו"ר איגוד הטניס, אסף חפץ, הגיע היום להרצליה בצוותא עם הנשיא איאן פרומן כדי להיפרד מהשחקניות ולאחל בהצלחה, כאשר על המגרש המקביל התאמנו גם הצמד אנדי רם ויוני ארליך.

סמאשנובה, שהחלימה מהפציעה ותהיה כשירה למשחקים, אמרה היום לקראת היציאה: "יש לנו נבחרת טובה, אבל גם כל שאר הנבחרות האחרות הן טובות, ואנו צריכות לתת את הטוב ביותר שלנו. יש לנו סיכוי טוב להצליח, אבל זה טניס והכול יכול להיות. יש נבחרות טובות כמו אסטוניה ובלארוס, שיש להן שחקניות בטופ 100, יש את הולנד, בולגריה, אוקראינה וטובות נוספות".

שחר פאר, שתשחק כמדורגת הראשונה של הנבחרת, אמרה: "קודם כל חשוב שנהנה כי אנחנו נבחרת מגובשת ונפגשות פעם בשנה באירוע הזה, ואני מקווה שזה יקרה פעמיים בשנה. כמובן שאנו רוצות להצליח ונעשה את המקסימום. יש לנו נבחרת טובה, שחקניות טובות וקפטן ומאמן מצוינים – האווירה מצוינת. יש 17 נבחרות טובות וניקח כל משחק לגופו בתקווה להשיג את התוצאה הטובה ביותר בשבילנו".

הקפטן עודד יעקב: "אנו יוצאים למסע ארוך מבחינת טניס, והמטרה להגיע ליעד. אנו למודי ניסיון משנה שעברה, שאסור לעשות טעויות. נצטרך להיות מרוכזים וגם אז שום דבר לא מובטח. מדובר בבית מאוד קשה, שהולך ונהיה קשה בעקבות התווספות של שחקניות מפתח בנבחרות אחרות שהתחזקו. סיבה נוספת לקושי היא היא השיטה שמאפשרת עלייה של שתי נבחרות בלבד מתוך 17. זה בית הרבה יותר קשה מבית 1 באסיה או בדרום אמריקה, אולם אנו מצדנו מגיעים עם נבחרת טובה שהתחזקה מאוד. אנה מתאוששת מהפציעה ונראית טוב באימון, ואני מקווה שזה יחזיק לה במשחקים".

"שחר, ציפי ויבגניה באות בכושר משחק מתחרויות, ואני שמח שיבגניה מצטרפת אלינו והיא תהיה שחקנית גיבוי במידה שאחת מהשחקניות לא תהיה בכושר משחק מלא. היא מתחרה ברמות גבוהות יותר עכשיו והשתפרה. מצד אחד יש ציפיות גבוהות כי הנבחרת התחזקה, מצד שני גם שאר הנבחרות התחזקו ויהיו קרבות גדולים מאוד. נצטרך להוכיח חוסן ועקביות. הבנות מוכנות לאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully