וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו בטחון שנוכל ללכת עד הסוף"

13.4.2006 / 13:56

מאמן טאו ולימיר פראסוביץ' מרגיש על גג העולם אחרי שעבר את פנאתינייקוס בדרך לפיינל פור, ולמפגש אפשרי עם מכבי

הניצחון המפתיע 71:74 של טאו במשחק השלישי ביוון על הפייבוריטית פנאתינייקוס הבטיח לה את הכרטיס לפראג. רגע לפני שכל העיניים שלנו מופנות להיכל נוקיה, הצד המנצח והמפסיד מנסים לעכל את ההישג המרשים.

"זו הייתה סדרה פנטסטית", התמוגג מאמן טאו ולימיר פראסוביץ'. "לדעתי פאו היא הקבוצה הטובה באירופה, אז העובדה שגברנו עליהם אומרת המון ונותנת לנו בטחון שיכול להספיק לנו כל הדרך אל התואר. בכנות אני חושב שלשתי הקבוצות הגיע להמשיך הלאה. שיחקנו הגנה טובה בהרבה מאשר במשחק הראשון, אבל ההבדל האמיתי היה האמונה העצמית".

המאמן המפסיד, זליקו אוברדוביץ', שהתנשא לפני המשחק על פראסוביץ' וקבוצתו, לא התייחס להישג היריבה והתמקד במה שעשו ולא עשו שחקניו. שום מילה טובה הוא לא זרק. "אני שוב רוצה לברך את שחקניי, הם עבדו קשה כל העונה והשיגו הרבה למרות שלא העפלנו לפיינל פור", אמר. "העובדה שהאוהדים שלנו הריעו לנו בסיום מוכיחה את זה. הבעיה שלנו הייתה ששיחקנו ההגנה בינונית בחצי הראשון ואיפשרנו לטאו לקטוף יותר מדי כדורים חוזרים בהתקפה. הסל המדהים של פריג'יוני הרג אותנו והכריע את המשחק. אם היינו נחים עוד היום הכל היה נראה יותר טוב עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully