וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפק: "כולי מרוכז בבית"ר"

אסף שקד

12.4.2006 / 17:04

עמרי אפק מכחיש דיווחים על מעבר להפועל ת"א: "אני אוהב את הקהל פה". למרות הקשיים, בבירה בטוחים: התאזרחות זלצר תושלם מהר

הקשר [[עמרי אפק]], ששמו נקשר ביממה האחרונה עם הפועל ת"א, מיהר להכחיש את הידיעות על צירופו העתידי לקבוצה. היום (רביעי) הבהירו בסביבתו של אפק את העניין: "עומרי הוא שחקן של בית"ר ירושלים, יש לו חוזה לעוד שנתיים בקבוצה וכל הדיבורים על חתימה עם הפועל ת"א לא נכונים. בתום העונה אם בית"ר לא תרצה להמשיך את החוזה שלו ייפתחו אפשרויות אחרות, אבל נכון לעכשיו הוא שחקן בית"ר ירושלים".

אפק הבהיר גם הוא את המצב לוואלה! ספורט: "אני כרגע שחקן בית"ר ירושלים, אני מאוד אוהב את הקהל של בית"ר וכל כולי מרוכז אך ורק בקבוצה ולא בשום דבר אחר".

אריאל זלצר, הארגנטינאי שסיכם לעונה הבאה, אמור להצטרף לקבוצה למרות הפרסום ביממה האחרונה שרק אביו של השחקן יהודי. היום הבהירו בבית"ר שזלצר יצטרף לקבוצה בכל מחיר, מבלי לתפוס תקן של שחקן זר. דובר בית"ר, דרור מרשלקוביץ, אמר לוואלה! ספורט: "על פי בדיקה שלנו, חוק השבות קובע שאם יש צד אחד יהודי אפשר לבקש אזרחות. מיד עם הגעתו של זלצר נפתח בתהליך מהיר לקבלת אזרחות, דבר שיאפשר לו לחתום בקבוצה כשחקן ישראלי ולא כזר".

גאידמק בתפקיד משה רבנו

יום שמח עבר על בית"ר ירושלים. השחקנים פתחו באימון בוקר שהוקדם לשעה 9, ומיד לאחריו, בשעה 11, הגיעו שחקני בית"ר ביחד עם הצוות המקצועי והניהולי למלון שרתון פלאזה, שם ערכה הקבוצה אירוע הרמת כוסית לכבוד חג הפסח.

[[ארקדי גאידמק]] שאירגן את האירוע, נעדר ממנו אך עוזרו, יוסי מילשטיין, הגיע ובירך שחקן שחקן באופן אישי. גאידמק לא היה החסר היחיד, גם החבורה הצרפתית נעדרה מהאירוע. השחקן פאבריס פרננדז שנחת לפנות בוקר בארץ קיבל אישור להעדר מאימון הבוקר ומהאירוע, מלבדו גם ג'רום לרואה ו[[לואיס פרננדז]] לא הגיעו להרמת הכוסית.

את האירוע פתח סגן ראש עריית ירושלים, יגאל עמדי, שהתנצל על היעדרותו של [[אהוד אולמרט]] שמגיע באופן קבוע לאירועי הרמת הכוסית, אך הפעם, בגלל תפקידו החדשף נעדר. לאחר מכן עלה הקפטן, איציק קורנפייןף ואמר: "בני ישראל הלכו אל הלא נודע במשך ארבעים שנה במדבר, במה שהיווה תהליך של התחדשות וזה דומה קצת לתהליך ההתחדשות אותו עוברת כעת בית"ר ירושלים. אני בטוח שבסופו של דבר, יחד עם גאידמק נגיע אל הארץ המובטחת".

הבא שנשא דבריו לנוכחים היה היו"ר ולדימיר שקלאר: "כעת ברור שעם גאידמק צועדת ביתר ירושלים לעבר עידן חדש. המועדון כבר הוכיח שהוא מסוגל להתגבר על הפסדים ושהקבוצה מסוגלת להצליח לא רק בארץ, אלא גם באירופה". מיד לאחר דבריו של שקלאר, קיבל אבירם ברוכיאן כרטיס טיסה וכניסה למשחק בין ברצלונה לסראגוסה במסגרת, לאחר ששני תורמים שהחליטו להעניק את המתנה לשחקן הצעיר של הקבוצה.

אסולין ימשיך לשבת על הספסל

קודם לכן קיימה בית"ר אימון בוקר, בו המשיך פרננדז לגבש את ההרכב שיפתח לשחק מול מכבי ת"א ביום ראשון הקרוב. קורנפיין, שנפצע שלשום בידו, ערך גם היום אימון חלקי וכבר עתה ברור כי הוא יהיה כשיר לשחק, אם כי עדיין לא ידוע האם בסופו של דבר יפתח בהרכב. ברק יצחקי, שהתאמן אתמול עם הנבחרת האולימפית, ערך אימון חלקי וזאת בגלל מתיחה בשריר ממנה הוא סובל כבר בתחילת השבוע.

גל אלברמן, שחזר להתאמן השבוע, תורגל בהרכב הראשון והציג יכולת טובה מאוד. על פי האימונים במהלך השבוע נראה כי ישתלב ב-11 מול מכבי ת"א, דבר שיגרום לפרננדז לשנות את ההרכב שניצח את בני יהודה. לצידו של אלברמן תורגל מזואה אנסומבו שאמור לפתוח גם הוא במערך של פרננדז.

בחוד הקבוצה אמורים להמשיך בהרכב צמד החלוצים עמית בן-שושן ודוד אגאנסו. גם הפעם תורגלו השניים בהרכב הראשון, ובצוות המקצועי אומרים: "אנחנו מאוד מרוצים מעמית. הוא הציג יכולת טובה מול בני יהודה והוסיף הרבה מחץ להתקפה. עמית הוא מסוג השחקנים שצריכים כמה משחקים על מנת למצות את היכולת המקסימאלית שלהם, והכיוון הוא לתת לו לפתוח בהרכב גם מול מכבי ת"א". מי שימשיך לשלם את המחיר ולשבת על הספסל יהיה מלך השערים של הקבוצה, ליאור אסולין, שלמרות יכולת טובה באימונים לא יזכה לחולצת ההרכב.

מחר יזכו שחקני הקבוצה ליום חופשי וביום שישי יחזרו להתאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully