וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: ארד לישראליות באליפות רומניה הפתוחה

תמי אייזנברג

11.4.2006 / 21:02

טלי ליאק ו-ורד פינקל זכו במדליות ארד על המקבילים והקרקע באליפות רומניה הפתוחה, במסגרת ההכנות לאליפות אירופה

במסגרת ההכנות לאליפות אירופה בהתעמלות מכשירים שתתקיים בסוף החודש בוולוס, יוון, יצאה נבחרת הבנות של ישראל לאליפות רומניה הפתוחה. הפתעת הישראליות היתה טלי ליאק, בת 17 מהפועל ת"א, שעלתה לגמר על המקבילים המדורגים ואף זכתה במדליית הארד. ורד פינקל, 16, עלתה לגמר על הקרקע וביצעה תרגיל נהדר שזיכה גם אותה במדליית הארד.

בסך הכל השתתפו בתחרות ברומניה 28 בנות ממדינות שונות כמו רומניה, קנדה, הונגריה, בלגיה, לוקסמבורג. ליאק גילתה יציבות על כל ארבעת המכשירים וסיימה במקום השמיני והמכובד בתחרות הקרב רב, פינקל סיימה במקום ה-13 וטל שק ושקד אזר סיימו במקומות ה-22 וה-23.

זהבה זיסמן, המאמנת הלאומית, סיכמה כי הבנות נראו נהדר והביעה תקווה כי ישראל תוכל להתחיל לארח שוב תחרויות בינלאומיות כמו בעבר בכדי לקדם את הענף בארץ.

עולם התעמלות המכשירים החל השנה ביישום חוקה חדשה שמשנה את תפיסת התרגיל המושלם וציון ה-10 האגדי של נדיה קומנצ'י. הציונים של היום בעצם שואפים להיות כמה שיותר גבוהים ותלויים ברמות הקושי של התרגילים ודיוק הביצוע, כך שהציון של מדליית זהב היום הינו כ- 15.500 נקודות.

רומניה עצמה מתמודדת בשנים האחרונות עם הקושי לייצר מתעמלות כפי שידענו והכרנו. ההוכחה לכך הייתה באליפות העולם האחרונה כאשר אף מתעמלת רומניה לא התברגה בשלישייה הראשונה. מעבר לכך, המתעמלת קטלינה פונור שזכתה בשתי מדליות זהב באולימפיאדת אתונה, כבר לא מתעמלת במרכז האימונים המפורסם של נבחרת רומניה בדווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully