וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרול יתאמן לבד עד להודעה חדשה

ניר איסקוב

12.4.2006 / 14:01

טון קאנן הודיע לבלם מכבי ת"א כי מעתה הוא יערוך אימונים אישיים, עד אשר יוחלט אחרת. ההולנדי: "חשוב להסתכל לעבר העונה הבאה"

בלם מכבי ת"א, אבי סטרול, יערוך מעתה אימונים אישיים עד אשר יוחלט אחרת. כך הודיע לו היום (רביעי) המאמן טון קאנן, בשיחה אישית שקיים איתו בסיום האימון. סטרול יופיע לאימונים כרגיל, אך יתאמן לעת עתה בנפרד עד אשר תשונה ההחלטה.

כזכור, אתמול (שלישי) סילק קאנן את סטרול מהאימון, כשהוא צועק לעברו: "עוף מפה, אני לא רוצה לראות אותך היום".

אבי נמני ערך אימון מלא, וקיים סיכוי שהוא יפתח בהרכב במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים ביום ראשון (20.50, בלומפילד, שידור ישיר בישראל 10). לירן שטראובר לא התאמן, בגלל כאבים במפשעה, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק. תמיר כהן, שנעדר משני המחזורים האחרונים עקב פציעה, שב לאימונים מלאים.

קאנן ממשיך להפגין ביטחון בנוגע להעסקתו גם בעונה הבאה, ואמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "הכי חשוב לסיים את העונה בצורה טובה ולהתחיל להסתכל לעבר העונה הבאה. מאמן מקצוען מכין מראש את התוכניות שלו, ואני את שלי כבר הכנתי".

לגבי המשחק מול בית"ר, אמר קאנן: "התקשורת עושה סיפור סביב המשחק מול בית"ר. זה נכון שאימנתי שם. אנחנו מבחינתנו נתכונן בצורה הטובה ביותר, וננסה לנצח על מנת לשמור על סיכוי לסיים במקום הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully