וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקס מסתורי העלה המוטיבציה בנצרת עילית

יצחק סולומון

11.4.2006 / 20:06

נער בן 15 מאנגליה פקסס קריאת עידוד נרגשת למועדון, שממשיך לנסות להוריד את כמות השוטרים במשחק המכריע מול בני סכנין

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, יניב כהן, הופתע לקבל פקס מאנגליה, בו מספר נער בן 15, דייויד ברדשאו שמו, כי הוא אוהד מושבע של המועדון וכי הוא עוקב אחרי הקבוצה מאז העפילה לליגת העל. הנער סיפר כי התלהב מהסיפור של קבוצה קטנה ללא מסורת, שבניגוד לציפיות הגיעה לליגה של הגדולות. ברדשאו כתב כי הוא מחזיק אצבעות בתקווה שהפועל נצרת עילית תישאר בליגת העל. המנכ"ל יניב כהן, החליט לשגר לאנגלי חולצה, צעיף וכובע של המועדון, ואמר כי "דברים כאלה מחממים את הלב ומגבירים את המוטיבציה שלנו, לעשות כל מאמץ כדי להישאר בליגת העל".

אחרי האימון מחר (רביעי) ייערך טקס הרמת כוסיות לחג, בהשתתפות הספונסר, אבשלום נוריאל, שיגיע לאימון הקבוצה לאחר תקופת היעדרות ממושכת. השחקנים יקבלו כשי לחג מארז בקבוקי יין וכן תלושי קנייה בסך 200 שקל. נוריאל יגיע גם לאימון יום חמישי, בסיומו מתוכננת ארוחה חגיגית.

ראשי הקבוצה דאגו שהזרים יחגגו גם הם את ליל הסדר. האוהד ציון אדרי זימן לביתו את ולדימיר קוקול ומיסלב קרוגלאן, ואילו המקדונים איגור ינשבסקי וגיאורגי חריסטוב, וכן ההונגרי זולטן פולופ, יעשו את ליל הסדר בביתו של האפסנאי לשעבר, חיים עטייה.

ראשי הקבוצה ממשיכים במשא ומתן עם ראשי מרחב העמקים במשטרה, בניסיון להוריד את כמות השוטרים והמאבטחים שאמורים לשמור על הסדר במשחק המכריע בשבת מול בני סכנין. ההערכה היא שבסופו של דבר יתפשרו הצדדים על כ- 200 שוטרים וכ- 150 מאבטחים. ביום חמישי אמורה להתקיים פגישה מכרעת לסגירת הנושא. המנכ"ל כהן: "הם בלחץ ואני יכול להבין את זה, כי הם לא רוצים לקחת סיכונים, אבל אנחנו לא יכולים לעמוד בעלויות כאלה. בכל מקרה אנחנו הולכים להפסיד כסף, המטרה היא למזער את הנזקים".

לראשונה מזה תקופה ארוכה יעמוד לרשותו של המאמן, מוטי איוניר, סגל מלא, כולל המוצהב אלירן אלקיים, והפצועים גיאורגי חריסטוב, אבישי ג'אנו ועוז ברנדויין, שלא התלבשו במשחק האחרון מול מכבי פתח תקווה. הקפטן ז'אנו אומר: "זהו רגע האמת שלנו. כל שחקן שיעלה על המגרש צריך לתת 1000 אחוז מעצמו. רק מלחמה והקרבה ינצחו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully