וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לנו מספיק רוע"

שחר פרנהיימר

11.4.2006 / 20:58

פיני גרשון מתכונן למשחק מול אולימפיאקוס, ומגלה לעולם: "גם אנחנו לא קבוצה בלי חסרונות. המשחק יוכרע ברבע הרביעי"

מערכת וואלה!

"כל העונה אנחנו רצינו להגיע למצב הזה - משחק ביתי מכריע על העלייה", אמר הערב (שלישי) מאמן מכבי ת"א פיני גרשון במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביום חמישי מול אולימפיאקוס, "השחקנים מאוד רוצים להגיע לפיינל פור, והלחץ הוא על שתי הקבוצות. אני מעריך שהקהל ידרבן את השחקנים, למרות שאני לא חושב שהם זקוקים לדרבון. אני לא בטוח שתראו משחק גדול, אבל יהיה מאבק קשה והוא יוכרע ברבע האחרון. מי שיש לו ניסיון והיה בעבר במעמדים האלה יהיה לו יתרון, אבל זה לא מבטיח את הניצחון".

על אף הקהל הביתי בהיכל נוקיה ולמרות שמכבי מתאמנת בשיא המרץ לקראת המשחק, גרשון יודע כי היריבה שלו כבר עשתה לצהובים חיים קשים בכל ארבעת המפגשים ביניהן העונה: "אני מכבד את כל הסופרלטיבים על אולימפיאקוס, אבל עדיף לשחק נגדם מאשר טאו או פנאתינאיקוס. במעמד הזה, עם יתרון הביתיות, אי אפשר לבקש יותר מזה. בהשוואה אליהם, חסר למכבי רוע. אנחנו בחורים טובים מדי, אין לי את השחקן שאני יכול להגיד לשלוח לפרקט ולהגיד לו 'לך תעשה משהו רע במשחק'. אנחנו צריכים לנצח בדרך שלנו, אבל אנחנו מתכוננים למשחק אגרסיבי. במשחקים כאלה צריכים להביא גם כדורסל וגם רוע, ולהם יש יותר רוע".

מכבי גילתה חולשה מסוימת בהתקפה לאחרונה, ובשני משחקיה האחרונים קלעה רק 70 נקודות, אבל גרשון סבור כי "קבוצה שרוצה להיות בפיינל פור צריכה לדעת לשחק בכל קצב. קבוצות רוצות להוריד לנו את מספר הכדורים, אנחנו צריכים לדעת לנצח גם במשחקים של סקור נמוך".

פיני התייחס בהמשך לסוגיית המוטיבציה של שחקניו: "השחקנים רעבים. בן אדם שלא אוכל שש שעות נהיה רעב, ואנחנו לא לקחנו גביע עונה שלמה. העוצמה של האימון הייתה גבוהה מאימונים אחרים, הרגשתי כמו זה שמושך את הסוסים שלא ירוצו קדימה. הייתי צריך להגיד להם: 'חבר'ה, יש עוד יומיים משחק'".

בצד המקצועי, למכבי יש בעיית ריבאונד הגנה לכל אורך העונה, ופיני ציין כי "את זה אי אפשר לתקן ביום אחד, והייתה לנו בעיה כזו גם כשהאפמן וקומאג'ס היו פה, אבל השנה הבעיה יותר בולטת. אנחנו לא קבוצה שאין לה חסרונות, אבל אני קונה שזהי יהיה החיסרון היחיד. עדיין קבוצה שהולכת לריבאונד התקפה מולנו מסתכנת במתפרצות".

גם באולימפיאקוס מפנים את מלוא הריכוז למשחק. היוונים ינחתו הערב בתל אביב. "אנחנו מרוכזים במאה אחוז במשחק נגד מכבי", אמר קווינסי לואיס. "זה הולך להיות מאוד קשה. פגשנו אותם כבר 4 פעמים. אנחנו מכירים אותם היטב, הם מכירים אותנו, ואין סודות. הדברים הקטנים יכריעו את המשחק, נקווה להגיע לסיום צמוד כדי שנוכל לנצח. המפתח שלנו כמו תמיד, הוא הגנה טובה".

מנוליס פפאמקריוס: "המשחק ביום ראשון באואקה היה שונה לגמרי ממה שצפוי לנו ביד אליהו. צריכים להבין ששם זה כמו מלחמה עם מצתים, ניירות, מטבעות ודברים אחרים שנזרקים למגרש. ביד אליהו אף פעם לא קל אבל האווירה הרבה יותר רגועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully