וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו חוזר לב"ש?

ניר איסקוב

11.4.2006 / 21:00

הקרואטי, שחתום במכבי ת"א לעונה נוספת: "רוצה לסיים את הקריירה בקבוצה הראשונה שלי בארץ". קאנן סילק את סטרול מהאימון

הפועל ב"ש מעוניינת בקשר מכבי ת"א, ג'ובאני רוסו, שמבחינתו הביע רצון לסיים את הקריירה שלו במועדון הישראלי הראשון שבו שיחק.

"אנחנו נשמח מאוד להחזיר אותו, הוא בחור מאוד חיובי שמתאים לנו", אמר יו"ר הפועל ב"ש, אלי זינו, לוואלה! ספורט. "לא פנינו אליו ולא נפנה אליו כל עוד הוא תחת חוזה במכבי ת"א. אנחנו מחכים להתפתחויות, ולפי זה נראה מה יהיה".

כאמור, רוסו מחזיק בחוזה במכבי גם לעונה הבאה, שבכוונתו לממש. מעבר של הקרואטי בן ה-33 לב"ש עשוי לצאת לפועל כבר בעונה הקרובה אם מכבי תבקש להתיר את החוזה עמו, וכמו כן, שקבוצתו של מרקו בלבול תעפיל לליגת העל.

"אני רוצה לסיים את הקריירה בקבוצה הראשונה שלי בישראל", הצהיר רוסו. "זה טוב לשמוע את מה שזינו אמר. יש לי הרבה חברים בב"ש, היה לי טוב שם, ואפילו בחופשה הקרובה אני אהיה שם.

"לפני 10 שנים, ב"ש, אתי ועם סיאד חלילוביץ', שיחקה כדורגל טוב, והאצטדיון היה מפוצץ. בשבוע שעבר הייתי במשחק שלה נגד הפועל חיפה, והיה עצוב לי לראות שאין קהל. בב"ש אין כלום מלבד כדורגל, ואני לא אגיע לשם רק כדי לסיים את הקריירה, אלא כדי להוביל את הקבוצה להישגים. אני מרגיש טוב ורוצה להישאר בינתיים במכבי ת"א, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה בעונה הבאה".

מאמן מכבי ת"א, טון קאנן, סילק היום (שלישי) לקראת סיום האימון את אבי סטרול, לאחר שתיקל בחריפות את אופיר חיים. קאנן צעק לעבר סטרול: "עוף מפה, אני לא רוצה לראות אותך היום". מאז הצטרפות ההולנדי לקרית שלום הוא לא סופר את הבלם, שהיה שחקן הרכב בעונה החולפת, ובדרבי האחרון הוא העדיף על פניו את אלווין בג'ירי וכריסטיאן גונזאלס, וכלל לא שיתף אותו במשחק. סטרול סירב להתייחס לתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully