וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: רק עשרה שחקני שדה באימון

רומן רוזנבלט

11.4.2006 / 19:07

הקבוצה סובלת ממכת פציעות קשה, אבל ראובן עטר אופטימי: "אנחנו נראים נחושים ומגובשים". ישראל זויטי יהיה הראשון שיקיימו עמו מו"מ

באימון מכבי נתניה אחר הצהריים (שלישי) השתתפו רק עשרה שחקני שדה, כשאחד הוא נבחן מארה"ב, ג'ורדן גרובר, שהגיע לארץ במסגרת המכבייה וצורף לאימוני הקבוצה בהמלצתו של לאוניד קרופניק.

חמודי בריק נעדר מסיבות אישיות, אבל שאר השחקנים שנעדרו משורות הנתנייתים סובלים ממכת פציעות: טל בנין עדיין פצוע בברכו עובר טיפולים במטרה להכשירו לשבת, מסודי סובל מכאבים בצלעות, קרופניק (שכבר פצוע יותר משבועיים) רק ערך אימוני ריצה, וכמו כן נעדרו הפצועים רפי סרוסי (שכנראה סיים את העונה) וישראל זויטי (שבשבוע הבא תגענה הבדיקות לגבי מחלת הצהבת שממנה הוא סובל ומועד ההחלמה המשוער). אמיר טגה, דקל קינן ואסף בן מוחא היו באימון של הנבחרת האולימפית.

ראובן עטר היה מרוצה מהאימון למרות המחסור בשחקנים, ואמר: "הקבוצה נראית מגובשת ונחושה בניסיונה לסיים את העונה בטעם טוב ולהשיג עוד ניצחונות במשחקים שנותרו".

בסיום האימון נערך טקס הרמת כוסית לקראת חג הפסח. נכחו בו הבעלים אשר אלון ונציגי העירייה ויקטור סרוסי (מחזיק תיק הספורט) ומוטי שעיבי (מנהל מחלקת הספורט). בלטו בהיעדרם: דב לנד ומאיר אוזן. בסיום הטקס ביקש ראובן עטר מאשר אלון למהר ולהחתים את ישראל זויטי. דובר הקבוצה רועי דניאל מסר כי "זה גם בגלל יכולתו המקצועית המצוינת של זויטי, אבל גם מסיבות אישיות, כדי לסייע לו כמה שיותר להחלים ממחלת הצהבת".

ויקטור סרוסי ביקש מהאוהדים להפסיק לקלל את אשר אלון וקרא לאוהדים לבוא לעודד מול הפועל ת"א בשבת.

אין עדיין התקדמות בנושא מכירת הקבוצה, אבל משני הצדדים נשמעים קולות כי העניין יסתיים בקרוב, כאשר בסביבתו של יאמר מדברים על כך שבסוף השבוע הקרוב הדברים ייחתכו לכאן או לכאן. בניגוד לפרסומים, דניאל יאמר לא נמצא בחו"ל, והוא חוגג את חג הפסח בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully