וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוייט סוקס מתאוששים, גם סט. לואיס

11.4.2006 / 18:38

שיקגו קצרה ניצחון שני רצוף, 3:5 בדטרויט. פוחולס חבט להומר רביעי ב-4:6 של הקרדינלס על מילווקי, הומר גם למאלדר

דטרויט - שיקגו וייט סוקס 5:3

ג'ים ת'ומה חבט להומר מספר 4 בפתיחה מצוינת לעונה, פרדי גארסיה הגיש שישה וקטל חמישה והוייט סוקס קצרו ניצחון שני ברציפות. גם פול קונרקו, עם הראשון שלו העונה, וג'ו קרידי הוציאו את הכדור מהפארק. ג'רמי בונדרמן הגיש שבעה, חיסל שמונה אבל גם רשם ארבע ריצות והפסד.


טמפה ביי - בולטימור 6:3

אינינג שלישי בו רשמו האוריולס ארבע ריצות היקנה להם את הניצחון. אריק בדארד עם שבעה אינינגים וחמישה חישמולים, כריס ריי עם השמירה. ג'יי גיבונס חבט להומר מידי סת' מקלונג, המפסיד.


איינג'לס - טקסס 2:5

המלאכים התאוששו מההפסד ליאנקיז ביום ראשון וגברו על הריינג'רס, שפותחים את העונה במאזן גרוע של 6:2. ג'ון לאקי בהופעה כוחנית שהזכירה את העונה שעברה, המצוינת שלו - שבעה אינינגים ושמונה קטילות. פיל נווין מטקסס עם ההומר היחיד במשחק.


פיטסבורג - דודג'רס 8:3

ג'ייסון רפקו חבט להומר, רשם גם טריפל והכניס ארבע ריצות הביתה. הפייראטס עם פתיחה של 7:1, הגרועה ביותר שלהם מזה 32 שנה.


סט. לואיס מילווקי 4:6

מארק מאלדר הגיש שמונה אינינגים חזקים, בהם סילק חמישה חובטים ובנוסף הצליח לחבוט פעמיים, כשאחת מהן להומראן. הספק נאה במיוחד לפיצ'ר. אלברט פוחולס עשה זאת נכון שוב, עם הומר רביעי העונה. שמירה שלישית לג'ייסון איזרינגהאוזן, הפסד לטומו אוקה.


אטלנטה - פילדלפיה 3:5

בניגוד ללילה הקודם, כריס ריטסמה לא שבר הפעם והצליח לשמור על הניצחון של אוסקר ויאריאל. ויאריאל השיג אותו בעזרת הומר של מרקוס ג'יילס באינינג השביעי, ששבר שוויון 3:3. ראיין פרנקלין עלה מהבולפן והפסיד, הפיליז עם מאזן מזוויע של 6:1 בפתיחה.


יוסטון - וושינגטון 4:5

אחרי 12 אינינגים הצליחו האסטרוס, סוף סוף, לקחת את העסק לידיים בזכות חבטת הקרבה של אריק בראנטלט. וושינגטון כבר עלתה ליתרון 3:4 באינינג העשירי אבל לא ידעה לשמור עליו בתחתית האינינג. לאנס ברקמן ופרסטון ווילסון, הצמד הכי חם בליגה, חבטו להומר רביעי כל אחד. ניצחון לצ'אד קוולס ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully