וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: מונטריאול חוזרת לנצח, אנהיים בפליי אוף

רועי פרידמן ורז מיס

11.4.2006 / 18:28

הקנדיינס גברו על אוטווה 2:3, המייטי דאקס ניצחו את ונקובר 2:4. רוביטאיי פורש, גותייה מושעה והפרדאטורס איבדו את ווקואון

מונטריאול - אוטווה 2:3

ריכארד זדניק הבקיע את שער הנצחון 9:27 לתוך השליש השלישי, והקנדיינס עם ניצחון תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים. כריסטופר היגינס ושלדון סוראיי עם השערים הנוספים, ודיוויד אבישר עם 35 עצירות לקנדיינס. אנדריי מסארוש ודני היטלי (שער 48 העונה) היקנו יתרון זמני לסנאטורס וריי אמרי עם 22 עצירות. הסנאטורס עדיין עם מובילים את המזרח, אך עדיין לא הבטיחו את אליפות הבית הצפון מזרחי. החדשות הטובות לסנאטורס הן שדומיניק האשק חזר להתאמן, ויש סיכוי שישחק בפליי אוף. לדטרויט, שהבטיחה את יתרון הביתיות במערב, יספיק ניצחון, או לפחות להגיע להארכה, במשחק הלילה נגד אדמונטון כדי להבטיח את יתרון הביתיות לאורך הפליי אוף, ולזכות בגביע הנשיא, המוענק לקבוצה שמסיימת את הליגה עם המאזן הטוב ביותר.


וושינגטון - בוסטון 1:2 בהארכה

אלכסנדר אובצ'קין הבקיע את שערו ה-49 העונה, וצבר את הנקודה ה-100 שלו העונה (הרוקי השביעי בהסטוריה של הליגה שעושה את זה), 3:30 לתוך ההארכה בניצחון של הקפיטלס על הברויינז. על ההישג הזה הוא "זכה" בעוגת קרם בפרצוף בחדר ההלבשה מידי קפטן הקבוצה ג'ף הלפרן. לאובצ'קין יש ארבעה משחקים לנסות להיות הרוקי השני בליגה שמבקיע 50 שערים וצובר 100 נקודות, אחרי שטימו סלאני עשה את זה בעונת 1992-93 במדי הוויניפג ג'טס (היום הפיניקס קויוטיז). דניוס זוברוס מסר את האסיסט והבקיע את השער הראשון, ואולף קולזיג עם 37 עצירות לוושינגטון. מארק סטיוארט עם השער הראשון שלו ב-NHL עם שוויון זמני וטים תומאס עם 25 עצירות לבוסטון.


אנהיים - ונקובר 2:4

שתי קבוצות בכיוונים שונים לפליי אוף. הדאקס, הסגנים מ-2003, הבטיחו את מקומם, כשאנדי מקדונאלד הבקיע את שער הניצחון ומסר שני אסיסטים, טימו סלאנה וסקוט נידרמאייר עם שער ואסיסט כל אחד ורוב נידרמאייר עם השער הנוסף. הדאקס הובילו 0:4, 7 וחצי דקות לתוך השליש השני. ז'אן סבסטיאן ז'יגר עם 39 עצירות לדאקס. ריאן קסלר ואנסון קרטר עם שני שערי פאוור פליי ואלכס אולד רק עם 14 עצירות לקנוקס שמאבדים גובה במאבק לפליי אוף.


סן חוזה - פניקס 2:3

ושוב, תנו כבוד ליקיר המדור... ג'ונת'ן צ'יצ'ו. צ'יצ'ו מבקיע את השערים ה-51 וה-52 שלו העונה תוך 44 שניות בשליש השני, ומוסיף אסיסט לשער של נילס אקמן. ג'ו ת'ורנטון עם שני אסיסטים ווסה טוסקאלה עם 23 עצירות לשארקס. מייק קומרי וסטיב ריינפרכט עם השערים ודן לה-נבה עם 23 עצירות לקויוטיז.

מחדשות הליגה

- לוק רוביטאיי, החלוץ בן ה-40 של הקינגס, הודיע על פרישה עם תום העונה. רוביטאיי שהשנה הבקיע 15 שערים ומסר תשעה אסיסטים שיחק 19 עונות בליגה, רובן בקינגס, וכן גם בפיטסבורג, ניו יורק ריינג'רס ודטרויט, איתה זכה באליפות ב-2002. בקריירה שלו הוא הבקיע 668 שערים (הכי הרבה לקיצוני שמאלי), מסר 726 אסיסטים ל-1394 נקודות. ב-159 משחקי פליי אוף הוא הבקיע 58 שערים ומסר 69 אסיסטים. הקינגס שנמצאים 6 נקודות מהמקום השמיני במערב עם 3 משחקים בלבד, זקוקים לנס בכדי להעפיל לפליי אוף, אחרי שהובילו רוב העונה את הבית הפסיפי.

- הפרדאטורס יעלו לפליי אוף, אך הם יצטרכו לעשות את זה ללא שוערם תומאש ווקואון. ווקואון, שלא שיחק מתחילת החודש, התלונן על כאבי גב, אך מבדיקה שעשו לו, נמצאו קרישי דם בגופו, והוא כרגע מקבל מדללי דם. ווקואון, שמאזנו 36 נצחונות, 18 הפסדים ועוד 7 הפסדי הארכה/פנדלים, עם 2.67 ממוצע שערי חובה ו-91.9 אחוזי עצירה, היה ה-MVP העונה של הפרדאטורס, על פי השחקנים והצוות המקצועי של הקבוצה. כריס מייסון, שלא שחק אף פעם בפליי אוף, יהיה השוער הראשון, ופקה רינה יהיה המחליף.

- מגן פילדלפיה, דני גותייה, הושעה לשני משחקים על כניסה מסוכנת מאחור במגן טורונטו, קייל וולווד. וולווד נזקק לתפרים מעל עינו, וספג גם "פנס" בעין ימין. "כבר קיבלתי מספיק כאלו בחיים שלי כך שאני לא מתרגש מזה", אמר וולווד. גותייה ספג על הכניסה, עבירה של חמש דקות של כניסה בשחקן לתוך הקיר (BOARDING) והורחק מהמשחק. גותייה יפסיד 136 אלף דולאר על ההשעיה, ולא ישחק הלילה נגד פיטסבורג וביום חמישי נגד ניו ג'רזי. הוא יוכל לחזור בשבת נגד הריינג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully