וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת העולם הבאה תשחק בכדור זהב

11.4.2006 / 13:59

כדור המשחק בגמר המונדיאל יהיה בצבע זהב והמנצחת תוכל לשחק עם אותו כדור במשך 4 השנים הבאות. וגם: היינצה חוזר למגרשים

כדור המשחק בגמר המונדיאל יהיה בצבע זהב, כך החליטה הוועדה המארגנת של הטורניר. לראשונה מאז 1994, ישתמשו במונדיאל בכדורים שצבעם שחור ולבן. מי שהחליט על כך היא חברת אדידס, בגלל שאלו הם צבעיה של המדינה המארחת, גרמניה. אגב, הנבחרת שתזכה בטורניר תוכל לשחק בכל משחקיה ב-4 השנים שלאחר מכן בכדורים שצבעם זהב. סוג של סטטוס.

לי דונג גוק בספק למונדיאל

חלוץ נבחרת קוריאה, לי דונג גוק, בספק למשחקי הגביע העולמי. "לי קרע רצועה צולבת ברגל ימין במהלך משחק ליגה", הוציא רופא הנבחרת הודעה רשמית. "זו פציעה קשה בברך ימין, אבל הוא נחוש לשחק בגביע העולמי ומעדיף לעבור טיפולים מאשר ניתוח, שבטוח ישאיר אותו בחוץ".

אגב, לי הודח מסגל הנבחרת של חוס הידינק לפני המונדיאל הקודם ולא שיחק בו. אצל המאמן החדש, דיק אדבוקאט, הוא קיבל מקום קבוע בהרכב, אבל עתה לא ברור אם ישחק בסופו של דבר במונדיאל. ביש מזל.

היינצה חוזר בזמן

מגן - בלם נבחרת ארגנטינה ומנצ'סטר יונייטד, גבריאל היינצה, אמור לשוב לפעילות מלאה בתקופה הקרובה, כנראה למשחק הבא מול סנדרלנד. היינצה נפצע בברכו במהלך משחק ליגת האלופות של היונייטד מול ויאריאל בספטמבר, ולא שיחק מאז. "גבי מתאמן כבר שלושה שבועות והוא נראה פנטסטי", העיד מאמנו אלכס פרגוסון, "הוא נכנס לתיקולים כמו נמר". היינצה בן ה-27 אמור להיות בסגל של מאמן הנבחרת, חוסה פקרמן, למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully