וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "אחרי שאסיים באינטר, לא אעבוד יותר באיטליה"

11.4.2006 / 16:31

מאמן הנראזורי לא נותר אדיש לתקרית האלימה עם אוהדי הקבוצה בשדה התעופה, ושמו כבר הועלה כמועמד לניוקאסל. קסאנו בדרך חזרה לאיטליה

כריסטיאנו זאנטי, קשר אינטר, סיפר אתמול לראשונה על ההתקפה של אוהדי הקבוצה בשדה התעופה על השחקנים, אחרי שאלו חזרו ממשחק החוץ באסקולי ביום שבת.

"אלו היו תגובות דומות לאלו שהיו אחרי שהודחנו מליגת האלופות", סיפר זאנטי, "אבל כשהגענו למגרש החנייה, ראינו עוד כ-100 אנשים שמלבד קללות גם השליכו אבנים. אחת מהן פגעה בי". זאנטי נפצע במצחו והועבר לבית החולים לטיפול.

בינתיים שוקלת משטרת איטליה להעביר את הדרבי המילאנזי שייערך בסוף השבוע, לשעות הצהריים, על מנת למנוע התפרעויות נוספות של אוהדי אינטר.

ההתפרעויות לא חלפו מעל לראשו של מאמן הקבוצה, רוברטו מאנצ'יני. "התקרית הזו האיצה את הרצון שלי לעבור לאמן בחוץ לארץ", גילה מאנצ'יני, "דבר אחד בטוח. אחרי שאסיים את עבודתי באינטר אני לא אעבוד יותר באיטליה".

המאמן המשיך והסביר: "התעייפתי מהתקריות האלו ואני גם לא רוצה לדבר על זה, בגלל שזה לא קשור בכדורגל. איטליה זו מדינה שבה אתה לא יכול ליהנות מניצחון. אתה תמיד צריך לחשוב מה יקרה אם תפסיד, ולא רק על דברים מקצועיים".

נראה שמאנצ'יני, ששיחק תקופה קצרה בלסטר, מעוניין לשוב לאנגליה, ושמו כבר נקשר כמועמד רציני לאמן את ניוקאסל.

קסאנו בדרך חזרה לאיטליה

מי שעשוי לעשות את הדרך חזרה לכדורגל האיטלקי הוא אנטוניו קסאנו. החלוץ הצעיר הגיע לריאל מדריד בינואר, אבל לא התאקלם מבחינה מקצועית בסנטיאגו ברנבאו ושיחק 480 דקות ב-14 משחקים עד כה, כשהוא מצליח לכבוש רק שני שערים.

דיווחים באיטליה ובספרד טוענים שהקבוצות שעשויות לקלוט אותו הן אינטר ויובנטוס, אותה מאמן מי שהדריך אותו ברומא בהצלחה רבה, פאביו קאפלו. השמועות על עזיבה אפשרית של אלסנדרו דל פיירו את "הגברת הזקנה" בסוף העונה, תורמות גם הן לאפשרות של איחוד בין קסאנו לקאפלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully