וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום סיכם לעונה בהפועל ת"א

ניר איסקוב

11.4.2006 / 15:27

החתימה הרשמית בשבוע הבא. שום, שחוזר לאמן אחרי כמעט שנה: "שמח להגיע למועדון". עו"ד סבי גרשון מכחיש כי אחיו סיכם בבית"ר

יצחק שום סיכם לעונה אחת בהפועל ת"א, כך הודיעה הקבוצה היום (שלישי) בצהריים. שום נפגש עם הנהלת הקבוצה וסיכם את תנאיו הכספיים.

החתימה הסופית על החוזה אמורה להתבצע בשבוע הבא. כמו כן אמורה להתקיים בשבוע הבא מסיבת עיתונאים עם שום וראשי הקבוצה. שום, שיחליף את קשטן אחרי שנה בתפקיד, אמר לוואלה! ספורט: "אני שמח להגיע להפועל ת"א, ומקווה שכל הקשורים בקבוצה ייהנו. יש לי כבר בראש תוכניות לגבי העונה הבאה".

יש לציין כי הסיכום הושג למרות שטרם נחתם הסכם בין קבוצת הראל לקבוצת "כתר" בנוגע לניהול המועדון הבאה. החתימה עם שום התבצעה על בסיס ההערכה שקבוצת הראל תמשיך להחזיק במושכות גם בעונה הקרובה, למרות שהמו"מ עם קבוצת "כתר" לא הושלם.

יצחק שום חוזר לאמן אחרי כמעט שנה מחוץ למגרשים. שום הוביל בעונת 2003/4 את פנאתינייקוס היוונית לדאבל ראשון אחרי 7 שנים, הגיע עם ליטקס לובקס הבולגרית לגביע אופ"א אך פוטר במהלך העונה, ועבר קדנציה קצרה ולא נעימה באלניה ולאדיקווקאז הרוסית ממנה פוטר.

להבדיל משתי הקדנציות האחרונות שלו, שום יכין את הפועל ת"א החל מהקיץ ויבנה את הקבוצה בעצמו, כפי שהורגל בעבר.

עו"ד סבי גרשון, אחיו ונציגו של שמעון גרשון, דחה היום בתוקף פרסומים שלפיהם קפטן הפועל ת"א ישחק בעונה הקרובה בבית"ר ירושלים: "הדבר אינו נכון". בסביבתו של גרשון אמרו כי הוא ממתין לפתיחת המו"מ מול הפועל ת"א, לכשיסתיים המו"מ בין קבוצת "כתר" לקבוצת הראל, וכי הודות להיותו שחקן חופשי בתום העונה, גם אופציית אירופה עודנה ריאלית מבחינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully