וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש של פרננדז

אסף שקד

11.4.2006 / 14:55

בנוסף ליכולת הטובה שהציגו בשבת ברוכיאן, בן שושן ויצחקי, גם לרואה וגל אלברמן בתמונת ההרכב ליום ראשון. קורנפיין חזר לאימונים

בית"ר ירושלים קיימה היום (שלישי) אימון בוקר בשעה 11:00 בבוקר, אימון ממנו נעדרו שחקני הנברחת האולימפית - אבירם ברוכיאן וברק יצחקי שכבשו בשבת מול בני יהודה בשבת, אלירן דנין שהוזמן למרות שבמשחק הנבחרת הקרוב לא יוכל לשחק בגלל כרטיס אדום, עמית בן שושן וגם מאור מליקסון שחזר לסגל הנבחרת. החמישה שהחמיצו את האימון, יגיעו מחר בבוקר לבית וגן ויחזרו להתאמן עם הקבוצה.

הבלם יוני קים נעדר גם הוא מהאימון וזאת משום התחייבות לצבא. במקומו של קים החסר, הוקפץ בלם הנוער מתן בראשי להתאמן עם הקבוצה הבוגרת, כמו גם שי ניסים- קשר הנוער, שהתאמן גם הוא היום עם הקבוצה הבוגרת.

השוער והקפטן איציק קורנפיין שנפצע אתמול בידו במהלך האימון, חזר היום להתאמן באופן הדרגתי וקיים אימון אישי עם מאמן השוערים משה בן-דוד. בזמן ששחקני הקבוצה השתתפו במשחקונים פנימיים, ירד השוער מכר הדשא וקיבל טיפולים בחדר ההלבשה. קורנפיין שהתאמן עם תחבושת בידו, צפוי להיות כשיר בסופו של דבר למשחק מול מכבי ת"א, וזאת בניגוד לחשש תחילה שהפציעה חמורה יותר.

אגאנסו: "אני רוצה לדעת מה יהיה איתי בעונה הבאה"

גל אלברמן ערך היום אימון מלא ואף בלט במהלך המשחקונים הפנימיים. הקשר שסבל במשך כחודשיים מפציעה בגבו, חזר לכושר משחק כמעט מלא ויתכן אף שכבר במשחק הקרוב מול מכבי ת"א הוא יחזור להרכב, עדיין לא ידוע על חשבון מי. עבור לואיס פרננדז יעמוד סגל כמעט מלא במשחק מול מכבי ת"א, דבר שגורם לו כאבי ראש לא מעטים. מלבד אלברמן שכשיר למשחק, גם ג'רום לרואה חוזר מהרחקה וזאת בנוסף לברוכיאן, יצחקי ובן שושן שהציגו יכולת נהדרת במהלך המשחק מול בני יהודה. את הזהות לגבי ההרכב יקבל פרננדז רק לקראת סוף השבוע, אך כבר מעתה מתחילה המלחמה על ההרכב.

חברו של אלברמן, החלוץ דוד אגאנסו, הגיע היום ביחד עם משפחתו המלאה לאימון ובינו לבין בית"ר טרם נפתחו שיחות לקראת העונה הבאה. השחקן שהיה אמור להיפגש עם שקלאר אתמול, ממתין עדיין לתשובה מצידה של בית"ר ירושלים והיום אמר בתום האימון: "בית"ר קבוצה טובה, כיף לי לשחק כאן ואני מרוצה מהתנאים שאני מקבל. אף אחד מבית"ר עדיין לא שוחח איתי, אבל אני רוצה לדעת מה יהיה איתי בעונה הבאה".

הקשר הצעיר קובי מויאל, הגיע לחופשה מהטירונות אותה הוא התחיל בתחילת השבוע, והבוקר הוא הגיע לבית וגן על מנת לקבל טיפולים. מויאל שנפצע כזכור לפני כשבועיים במהלך המשחק מול הפועל ת"א, חזר היום לערוך אימוני ריצה ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר לחצי גמר גביע המדינה לנוער מול מכבי ת"א ביום רביעי הבא באצטדיון בראשון-לציון.

את האימון היום פתח אריק בלונדל באימון כושר שארך כחצי שעה. לאחר מכן התחלקו השחקנים לשלוש קבוצות וערכו משחקונים פנימיים עם תומכים. בכל פעם קבוצה אחת שיחקה נגד השנייה ואילו שחקני הקבוצה השלישית עמדו על הקווים ותמכו בהתקפה של הקבוצה שהתקיפה לאותו כיוון. מזואה אנסומבו היה הכוכב של המשחקונים כשכבש חמישה שערים וזאת למרות היותו קשר אחורי. גם עומרי אפק שמגלה יכולת נהדרת באימונים, הוסיף ארבעה שערים. דוד אגאנזו שהחמיץ מול בני יהודה פנדל, המשיך להחמיץ גם היום וכבש רק צמד. אסולין לעומת זאת היה חד יותר ורשם לזכותו מספר שערים במהלך המשחקונים.

אימון הבוקר מחר הוקדם לשעה 9 וזאת משום שבשעה 11:00 יגיעו השחקנים למלון בירושלים, שם ביחד עם הצוות המקצועי והניהולי, יתקיים אירוע הרמת כוסית לכבוד חג הפסח.

בית"ר ירושלים ניסתה ליזום משחק דרבי חגיגי ביום העצמאות, שכל הכנסותיו יוקדשו לילדים חולי סרטן. הפועל ירושלים דחתה את ההצעה בגלל מעורבותה במאבקי העליה לליגת העל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully