וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של אלירן עטר הוארך עד יום שישי

ניר איסקוב

11.4.2006 / 22:00

שחקן בני יהודה בן ה-19 נעצר עם שני חבריו לפנות בוקר בחשד למספר מקרי גניבות שביצעו. הקבוצה: "נסייע לו בטוב וברע"

אלירן עטר (19), שחקן בני יהודה, ושניים מחבריו נעצרו לפנות בוקר (שלישי), בחשד לסדרת גניבות שביצעו בליל אמש. בצהריים הגיעו מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, ודוברת הקבוצה, רונית אשכנזי, לתחנת מרחב ירקון, שם קיבלו עדכון קצר מחוקרי המשטרה. לאחר חקירה שעבר השחקן ובעקבות דיון שנערך בערב, הוארך מעצרו של עטר עד ליום שישי בצהריים, והשחקן יבלה את חג הפסח במעצר.

בהודעה רשמית שפרסמה המשטרה נכתב כי "סמוך לשעה 1:30 בשדרות נורדאו בת"א, חשודים חטפו תיק מילידת 76', ונמלטו ברכב. בסריקות אותר הרכב בידי סיירי תחנת גלילות במסוף הסמוך למחלף הסירה. בחיפוש ברכב נתפס רכוש הנחשד כגנוב. שלושת יושבי הרכב, תושבי ת"א, הועברו לחקירה במרחב ירקון. מהחקירה עלה חשד לשני אירועים נוספים, חטיפת תיק מפרוצה באזור הבורסה וגניבת תיק בפאב בת"א".

הנהלת בני יהודה פרסמה הודעה רשמית בה נמסר: "מדובר בשחקן נוער של בני יהודה שנעצר ונחקר. צריך לזכור שבשלב זה מדובר בחשדות הנבדקים על ידי המשטרה. הוא ילד שמאוד קרוב ללבנו ונתייצב לצדו ונסייע לו בטוב וברע".

מאוחר יותר נוספה הודעה באתר הרשמי של הקבוצה: "אלירן עטר הוא שחקן מחלקת הנוער של בני יהודה. כשנודעו לנו פרטי המקרה ביקשנו את עזרתו של עו"ד ששי גז בהגנתו, וזאת על מנת לתת לו סיוע מיידי. מעבר לאמור, אין לאגודת בני יהודה תל אביב כל עניין נוסף במקרה, ואם חלילה אחד משחקניה עבר עבירה, יהיה עליו לעמוד מול שלטון החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully