וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארקר מחפש פתרונות

10.4.2006 / 22:54

מכבי ת"א מתכוננת לקרב המכריע מול אולימפיאקוס (חמישי, נדחה ל-21:00) והגארד מודאג: "בכל פעם שנקלע 70 נקודות - נפסיד"

למכבי ת"א לא היה זמן להתאושש מהפסד הליגה לבני השרון. ביום חמישי מחכה לה בהיכל נוקיה אולימפיאקוס למשחק המכריע על העלייה לפיינל פור.

מייסאו באסטון, שלא התלבש במשחק הליגה, יודע מה צריך לקרות ביום חמישי. "לא היה לנו ערב קל מול בני-השרון, אבל עכשיו אנחנו נגיע עם יותר מוטיבציה ליום חמישי", אמר באסטון. "אנחנו חייבים לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים ולקוות שדברים יקרו בדרך שלנו. אנחנו רוצים להכנס לקצב שלנו, וכמובן שכל הקהל שלנו יהיה מאחורינו".

בשני משחקיה האחרונים, לא הצליחה מכבי לייצר נקודות בהתקפה. נגד היוונים הנתון הזה חייב להשתנות. "ברור שנגיע עם הרבה מוטיבציה", הוסיף באסטון. "שני הפסדים ברציפות ומשחק שאנחנו חייבים לנצח בו, אי אפשר לבקש יותר מוטיבציה מזה. הגנה זה תמיד המפתח במשחקים כאלה וכמובן עבודה קשה של כולם. אנחנו צריכים לבדוק מה קורה לנו בהתקפה, זה כבר משחק שני שאנחנו קולעים רק 70 נקודות, אבל אנחנו נשב, נראה קלטות ונתקן".

גם אנתוני פארקר מודע לבעייה ההתקפית של מכבי. "אנחנו לא קולעים כמו שצריך. משום מה אנחנו מאיטים את הקצב ולא מגיעים למצבי קליעה נוחים. וכשאתה מאט את הקצב, אתה סופג סלים יותר קלים וזו קומבינציה של שני החלקים. אני לא רוצה לקחת את הקרדיט מבני-השרון, כי הם שחקו מצוין, אבל בכל פעם שתקלע רק 70 נקודות אתה תהיה במצב קשה, במיוחד באירופה'.

"ביום חמישי יהיה מצב שונה, אווירה שונה ואני מקווה שנגיע גם עם גישה שונה כבר מתחילת המשחק", הוסיף איי.פי. "אי אפשר להגיע ליום חמישי כמו שהגענו למשחק מול בני-השרון, אנחנו חייבים ללחוץ גם בהגנה וגם בהתקפה. קלענו 70 נקודות נגד אולימפיאקוס ו-70 נגד בני-השרון, אז אולי זה גם אנחנו ולא כל-כך ההגנה של הקבוצה השניה'', הוסיף פארקר.

הנהלת היורוליג נעתרה לבקשתה של מכבי ת"א לאחר את פתיחת המשחק מול אולימפיאקוס ביום חמישי ל-21:00 בערב במקום ב-20:45, וזאת כדי להקל על האוהדים שומרי המסורת להגיע בזמן להיכל נוקיה, עם צאת החג הפסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully