וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תצא במסע הסברה נגד הגזענות

ניר איסקוב

10.4.2006 / 16:21

זאת בעקבות ההוראות החדשות של פיפ"א, המחמירות עם קריאות גזעניות במגרשים. היועץ המשפטי של ההתאחדות: "פיפ"א ביצעה צעד מתחייב"

ההתאחדות לכדורגל מתכוונת לצאת במסע הסברה נרחב בנושא המאבק בגזענות, לנוכח ההחמרות האחרונות של פיפ"א בנוגע לעבירות קריאות גזעניות של מועדונים.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, החל מהעונה הבאה, כל קבוצה המסונפת להתאחדות החברה בפיפ"א, אשר תורשע בעבירה של קריאות גזעניות, תספוג אוטומטית הפחתה של 3 נקודות ליגה בפועל. עבירה שנייה של אותה קבוצה תגרור הפחתה של 6 נקודות נוספות, ועבירה שלישית תגרום לירידת ליגה. יתרה מכך, התאחדות שלא תכניס את הסעיפים החדשים לתקנוניה, תורחק מפיפ"א לשנתיים.

בישיבת מזכירות ההתאחדות היום (שני) מונה צוות שיטפל בפעולות ההסברה בנושא המאבק בגזענות, אשר כולל את יו"ר הפועל רעננה, עו"ד שלמה שטרן, סמנכ"ל ההתאחדות, עו"ד אורי שילה, דובר ההתאחדות, שאול אייזנברג, ומנהלת השיווק ויחסי הציבור של ההתאחדות, מאיה רוזן.

המזכירות הטילה על היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, לשלב את ההוראות החדשות של פיפ"א בתקנון. עו"ד אביבי אמר לוואלה! ספורט: "פיפ"א ביצעה צעד מתחייב לבער את הגזענות, ואנחנו מקדמים אותו בברכה. יש עוד כמה בירורים שצריך לעשות מול פיפ"א, אבל הם לא קשורים למהות הסעיפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully