וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים לשום: "רוב הפרטים עם הפועל ת"א סגורים"

ניר איסקוב

10.4.2006 / 15:35

בסביבת המאמן הביעו אופטימיות בנוגע להעסקתו בוולפסון, ומצפים לפגישה עם קבוצת הראל. נדחה ערעור עגיב על הפקדת 4 מיליון שקל

יצחק שום מתקרב לאימון הפועל ת"א. בסביבתו של שום אמרו היום (שני) לוואלה! ספורט כי "רוב הפרטים כבר נסגרו, אבל צריכה להיות פגישה נוספת עם קבוצת מוני הראל, כדי לסכם את הפרטים האחרונים".

עדיין לא נקבעה פגישה בין הצדדים, אך כזו אמורה להתקיים בקרוב. גם המו"מ בין קבוצת הראל לקבוצת "כתר" בנוגע לניהול המועדון בעונות הקרובות, טרם הגיע לסיומו, ובשני הצדדים מטילים איפול לגבי מועד השלמתו, אם בכלל.

בית המשפט העליון דחה היום את בקשת רשות הערעור שהגיש רפי עגיב, המחזיק ב-8.3 אחוז ממניות הפועל ת"א, באשר לצו שהורה לו להפקיד 4 מיליון שקל בקופת בית המשפט המחוזי בת"א, כדי להאריך את צו העיכוב הזמני שהוצא על הליך ההוצאה לפועל נגדו.

תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, כבר הגיש לבית המשפט המחוזי בקשה לממש ערבות בסך 2 מיליון שקל שעגיב הפקיד, ועתה ממתינים הצדדים להחלטת ראש ההוצאה לפועל, אמיר צ'כנוביץ', בנוגע לטענת עגיב כי הערבות אינה רלוונטית בגלל הליך הדילול שנעשה במניותיו בהפועל ת"א, מ-16.7 אחוז ל-8.3 אחוז בלבד.

לאחר פסיקת בית המשפט העליון, גדלו הסיכויים שצ'כנוביץ' ידחה את טענת עגיב. במקרה כזה, יוכל כונס הנכסים, עו"ד שי פורת, להציע את מניותיו של עגיב לכל המרבה במחיר. עו"ד פורת יבקש כי המניות שתוצענה למכירה תהיינה 16.7 אחוז, כפי שעגיב החזיק במקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully