וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף: מיקלסון זכה במאסטרס

10.4.2006 / 13:48

האמריקאי השלים זכיה שניה בתוך שלוש שנים, וחזר ללבוש את המקטורן הירוק, כשהוא רושם זכייה שניה ברציפות בתואר מייג'ור

עד לפני שנתיים פיל מיקלסון נחשב לאיש שלא יכול לנצח. קראו לאמריקאי לוזר, היו שטענו שהוא תמיד קורס במעמדים גדולים. ב-2004 זכה מיקלסון במאסטרס באוגוסטה ממש מתחת לאף של ארני אלס, והשתיק את המבקרים. בשנה שעברה הלביש את טייגר וודס במקטורן הירוק, לאחר שזה זכה במקומו, אבל מיקלסון חזר בגדול. אחרי הזכיה בטורניר ה-PGA בארה"ב באוגוסט, שב החובט בן ה-35 ולבש את הז'קט הירוק, לאחר שניצח באוגוסטה בפעם השניה תוך שלוש שנים. הוא הפך אגב כך לגבר הראשון שזוכה בשני תארי מייג'ור רצופים מאז וודס ב-2002.

מיקלסון הבריק ביום האחרון, כשהוא רושם סקור מצוין של 69, הנמוך שלו בשבוע וסיים את התחרות עם 281, שבע מתחת לפאר. הוא ניצח את הדרום אפריקאי טים קלארק. טייגר וודס סיים את הטורניר במקום השלישי, יחד עם הספרדי חוסה מאריה אולאזאבאל, הדרום אפריקאי רטיף גוסן והאמריקאים פרד קאפלס וצ'אד קמפבל. וודס היה מאוכזב: "לא הייתי במיטבי. יכולתי לתת לפיל קרב טוב יותר". בן קרנשאו בן ה-54 זכה בתואר הפתעת הטורניר.

מיקלסון קיבל את המקטורן הירוק בחזרה מוודס ואמר: "זה בהחלט מרגיש טוב יותר כשמלבישים עליך את הז'קט מאשר כשאתה מלביש אותו על אחרים. אני במצב רוח מעולה וחש מצוין לאור העובדה שאני זוכה בתארי מייג'ור.

מיקלסון נשאל על האפשרות לעשות סלאם, זכיה בארבעת תארי המייג'ורס ברציפות, וענה: "בואו נירגע עם הדיבורים האלה. אני עדיין רחוק משם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully