וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ומכבי ת"א לדין

משה בוקר ואיציק גניש, הארץ בשיתוף ניר איסקוב

10.4.2006 / 8:15

הקבוצות יבקרו בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות. משיח לא ציין את העימותים עם ברקוביץ'. במכבי מבקרים את לוני: "הוא עושה צחוק"

הפועל ת"א ומכבי ת"א תועמדנה לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, באשמת השלכת חפצים מצד אוהדיהן במהלך הדרבי אתמול (ראשון).

השופט מנשה משיח, ציין בדו"ח השיפוט כי "בזמן העלייה למגרש נזרקו מספר אבוקות משערים 4-5 (המאכלסים את אוהדי הפועל נ.א.), וכמו כן נזרקו 2-3 רימוני עשן אדומים ולבנים. בדקה ה-7 נזרקו 2 אבוקות משערים 10-11 (של אוהדי מכבי נ.א.). בדקה ה-74 נזרק חזיז משער 4-5".

משיח לא התייחס בדו"ח שהגיש לעימותים המילוליים התכופים שהיו לו עם אייל ברקוביץ' במהלך המשחק. באחד המקרים, אף צולם ברקוביץ' פונה לעבר ספסל מכבי ת"א ומגדף את השופט.

"מה אני קורא שפתיים, או פרשן לענייני תנועות ידיים?", הסביר תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, "לא אעמיד את ברקוביץ' לדין על סמך דברים שכביכול נאמרו, או על סמך קלוז-אפ שעשו עליו בטלוויזיה"

יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, דני קורן, הסביר: "הדברים של ברקוביץ' נאמרו לספסל של מכבי ולא למשיח עצמו, ולכן השופט לא שמע ולא ציין את זה בדו"ח".

במועדון העבירו ביקורת על התנהלותו של הבעלים, לוני הרציקוביץ': "היינו צריכים להתחיל להכין את העונה הבאה כבר לפני חודשיים, אנחנו לא עושים את זה ויש חוסר ודאות אחד גדול".

"כולם מחכים לראות איזה תקציב לוני יעמיד ומי יהיה המאמן, במקום זה הוא אומר שקאפלו יהיה המאמן ועושה צחוק. זה לא רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully