וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד לא רוצה להיות מלך

טביב זליקוביץ' ועודד זרגזי

10.4.2006 / 9:41

בבית"ר עדיין לא החליטו על עתיד אגאנסו, וגם החלוץ לא מאושר. יש לו קשיי שפה, הוא לא מסתגל חברתית והאוכל גומר לו את הקיבה

בבית"ר ירושלים עדיין לא החליטו מה לעשות עם דויד אגאנסו בעונה הבאה. מצד אחד יודעים בבית וגן שאין הרבה שחקנים עם כשרון כמו שיש לו, מצד שני הכסף הגדול של הבעלים ארקדי גאידמק, מאפשר לבית"ר לחפש חלוץ ברמות הכי גבוהות. ואפילו אחד שמבקיע.

שמונה משחקים יש לאגאנסו בבית"ר, שני שערים וים של החמצות. הנתונים האלה לא השאירו אף אחד בבית"ר אדיש. לפני כשבועיים לקח לואיס פרננדז את אגאנסו לשיחה בארבע עיניים. "אני רוצה שתתן מעצמך יותר", ביקש המאמן מהספרדי, "יש לך את היכולות ואני רוצה שתתחיל להבקיע". אגאנסו לא היה מופתע, גם הוא לא לגמרי מרוצה מעצמו. לפרננדז הוא אמר שיתן לו עוד קצת זמן והוא יתחיל להבקיע, אבל שלשום נגד בני יהודה לא רק שהוא לא כבש, הוא החמיץ פנדל.

גיא עזורי, עוזרו של פרננדז, לא מתייאש: "קורה שלחלוצים יש תקופות שהם לא מבקיעים, אגאנסו הרי עושה את הכל עד השער בצורה יפה מאוד. אנחנו מדברים איתו על זה, ואני חושב שיש לו את היכולות. עם זאת, בסופו של דבר הוא לא מבקיע ועל זה צריך לעבוד".

"הכל כאן כבד ומתובל"

לאגאנסו יש הסבר מקורי לבצורת. "יש לי בעיה עם האוכל בישראל", הוא אומר, "הכל פה כל כך כבד ומתובל וזה גורם לי לשלשולים. אני סובל מכאבי בטן מאוד חזקים וזה מאוד מפריע לשחק כדורגל. אני עולה למגרש ואחרי חצי שעה מרגיש שכבר אין לי כוח לשחק. אני משוכנע שככל שאהיה פה יותר, אצליח להתרגל לאוכל ואז אוכל להציג את היכולת הטובה שלי. עוד לא נתתי 50 אחוז מהיכולת האמיתית שלי. אפילו לא הצלחתי להגיע ליכולת הלא כל כך טובה שהצגתי בסנטאנדר בשנה שעברה. אני מרגיש מאוד לא טוב עם העובדה שלא כבשתי מספיק שערים".

מצוקת ההבקעה של הספרדי לא משאירה את חבריו לקבוצה אדישים. במשחק נגד בני יהודה בשבת זה כבר הגיע כמעט עד לרמה של תפילות על הספסל. שיבקיע כבר, מגיע לו, מלמלו החברים. וכזה לא עזר החליט אגאנסו לקחת את גורלו בידיו. לזכות בית"ר נשרק פנדל, אותו ניגש לבצע ברק יצחקי, אבל אז הגיח הספרדי. איש לא הבין מה בדיוק קורה, ובינתיים הספיק אגאנסו להפציץ את הקורה. משבר חדש נולד?

"אני פשוט לא מצליח להבין את השופטים"

בבית"ר, בעיקר אחרי הניצחון המשכנע, ממשיכים לתמוך. "לא הייתה לנו בעיה שאגאנסו יבעט, הוא הרגיש חם אז הוא לקח את הבעיטה", מסנגר עזורי. "אם שחקן ברמתו מרגיש כך, אז אין שום בעיה. ביררנו את הנושא, הם לא רבו ולא שום דבר". שחקן בקבוצה מודה שזה לא היה נעים, אבל גם לא נורא. "ברק רצה לבעוט, הוא לא כל כך אהב את העובדה שאגאנסו לקח לו את הבעיטה, אבל הוא הבין. בסופו של דבר ניצחנו 0:3 אז מי זוכר את התקרית של הפנדל. חוץ מזה אוהבים פה את אגאנסו וגם זה תרם לשקט".

אולי גם העובדה שקצת קשה להתווכח עם אגאנסו. "אמרו לי שרבתי עם יצחקי על בעיטת הפנדל נגד בני יהודה, וזה לא נכון. הוא דיבר ואני פשוט לא הבנתי מה הוא רוצה", משחזר אגאנסו. זה נשמע מתחמק משהו, אולי מעט משעשע, אבל אגאנסו מבהיר כי העובדה שאינו מבין עברית יוצרת קושי עצום מבחינתו. "אני לא מבין את השפה, לא מבין את הקהל, אני גם לא מצליח לתקשר עם חלק מהשחקנים, חוץ מאפק ואלברמן (שניהם שיחקו בליגה הספרדית). אמרו לי שאני נראה עצבני על המגרש, אבל זה ממש לא נכון. אני פשוט לא מצליח להבין את השופטים, וזה בעיקר בגלל השפה. הם שורקים דברים שאני לא רגיל להם מהכדורגל הספרדי וכאשר אני מנסה לקבל הסבר אני נתקל בחומה של השפה. זה מאוד מתסכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully