וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר לא בטוחים לגבי חלק מהזרים

אסף שקד מערכת וואלה ועודד זרגרי

10.4.2006 / 13:54

לרואה ופאבריס פרננדז יישארו בסגל, אגאנסו, מיטרסקי ואנסומבו מתנדנדים, גרשון וזנדברג על הכוונת. קורנפיין נפצע באימון

"בסוף השנה יגיעו לבית"ר ירושלים לפחות שני שחקנים בכירים" כך אמר אתמול (ראשון) גורם בכיר בהנהלת המועדון. בירושלים מתכוונים ל[[שמעון גרשון]], בלם הפועל תל אביב, ול[[מיכאל זנדברג]], קשר מכבי חיפה.

לגבי השחקנים הזרים הרי שז'רום לרואה ופאבריס פרננדז בטוחים בעונה הבאה. המגמה עם דויד אגאנסו היא להחתימו לעונה נוספת, אבל אין עדיין החלטה סופית לגביו. גם איגור מיטרסקי ומזואה אנסומבו מתנדנדים.

בתוך שבועיים אמור המנג'ר לואיס פרננדז להגיש ליו"ר המועדון, ולדימיר שקלאר, את רשימת השחקנים בהם הוא מעוניין לעונה הבאה. פרננדז קיבל גם שמות של שחקנים ארגנטינאים מהסקאוט, דודו דהאן. עם זאת מקומם של חמשת הצעירים המוכשרים של הקבוצה (ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן אלירן דנין ומאור מליקסון) מובטח, והם צפויים לחתום על חוזים ארוכי טווח.

בבית"ר לא אהבו את הפירסומים השונים על ההתענינות כביכול ביגאל אנטבי, מגן הפועל תל אביב. שקלאר: "לא פנינו לאנטבי ואנחנו לא רוצים אותו".

פבריס פרננדז נעדר מאימון יום שני לאחר שהמריא לצרפת לחופשה משפחתית. הקשר הצרפתי ישוב ארצה ביום רביעי. איציק קורנפיין נפצע בידו במהלך האימון אחרי שנפל עליה לא טוב. השוער עזב את האימון נסע לבית החולים לצורך צילומים, וצפוי לנוח יומיים או שלושה. בכל מקרה, קורנפיין יהיה כשיר למשחקה של בית"ר מול מכבי תל אביב ביום ראשון.

ברק יצחקי ודויד אגאנסו נטשו את האימון בגלל מתיחות קלות וישובו לאימונים בימים הקרובים. אביו של אגאנסו הגיע ארצה והוא אמור להפגש ביחד עם בנו, עם היושב ראש ולדימיר שקלאר.

במהלך היום נערך בבית וגן טורניר של קבוצות הילדים והנוער, ובמתחם נכחו כ-600 ילדים, כשלואיס פרננדז מתקשה להעביר את האימון במגרש הסמוך. בסיום הטורניר הגיע המאמן הצרפתי למגרש האימונים הסינטתי והעניק פרסים לקבוצות המנצחות בטורניר ולמצטיינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully