וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא יכול להחליף אותי"

10.4.2006 / 21:57

אורנה אוסטפלד לא מתכוונת להתפטר, למרות ההפסד המביש של רמת השרון בסדרת חצי הגמר להפועל ת"א. הפועל תפגוש את רמת חן בגמר

הפועל ת"א עשתה הערב (שני) את הלא יאומן, אחרי שניצחה ברמת השרון 86:84 במשחק מספר 5 והעפילה לגמר הפלייאוף לנשים, שם תפגוש את מכבי רמת חן. הפועל ת"א פיגרה ברוב שלבי המשחק, אבל שמרה על מרחק סביר מאנדה. שלשה של וידוביץ' שניות לסיום שלחה את המשחק להארכה, שם שיחקה הפועל במאני טיים פשוט יותר טוב מרמת השרון.

כנגד כל הסיכויים ובעיות התקציב והאולם השנה, לוקח רועי אייזנברג את הבנות שלו כל הדרך לסידרה על אליפות המדינה. רמת השרון, שהשיגה 21 ניצחונות רצופים עד הסידרה מול הפועל, הולכת הביתה לעשות חושבים.

מהלך המשחק

הפועל ת"א פתחה לא טוב את המשחק, אבל למרות זאת הצליחה להישאר במשחק ולשמור על פער מינימלי מאנדה ברבע הראשון.

גם ברבע השני בכל פעם שרמת השרון התחילה לברוח, הצליחו הבנות של אייזנברג לתת הגנה ולהישאר צמודות. איאנה ווקר נתנה כמה גגות מדהימים, שאיפשרו להפועל לרוץ למתפרצות. דקה למחצית ווקר, עם 15 נקודות במחצית הראשונה, העלתה את הפועל ליתרון ראשון, 31:32, ו-33:36 במחצית.

במחצית השניה רמת השרון המשיכה להתקשות, והרוויחה פער של 7 נקודות בעיקר במשחק מעבר. סל של נולאן עם הבאזר הוריד את הקבוצות לקראת הרבע האחרון ביתרון 4 לרמת השרון.

ברבע הרביעי היה נדמה שרמה"ש בורחת, אבל בכל פעם שזה קרה הצליחה הפועל לחזור. אחרי פיגור 7, הצליחו החניכות של אייזנברג להחזיר בשלשה, סל וחטיפה, וההפרש שוב 2 , 2 דקות לסיום.

30 שניות לסיום הצליחה קאנטי להוריד לנקודה, והפועל שלחה את רמת השרון לקו. יוקוביץ' קלעה 2 מהקו והעלתה לשלוש. קאנטי הוליכה כדור, מצאה את וידוביץ' מעבר לקשת, שעלתה וקלעה - המשחק הזה הלך להארכה.

בהארכה המשיכה וידוביץ' עם שלשה, רמת השרון איבדה ריכוז, והפועל ת"א שיחקה מצוין כמו בכל הסידרה במאני טיים. רמת השרון שלחה את הפועל ת"א לקו, והצליחה לקלוע שלשות מדהימות בשביל להחזיר את העסק למשחק צמוד. במצב של 3 הפרש החטיאה נולאן זריקה מהקו. טלי נוי נשלחה לקו, החטיאה שתיים, אבל רמת השרון לא הצליחה לעשות את הסל החשוב.

קלעו לרמה"ש:
דיאנה נולאן 23, שריל פורד 20 (11 ריבאונדים), אנה יוקוביץ' 12, פטרה אוהיי 10, תמר מעוז 9 ו-6 אסיסטים, בס גרינברג 5, לירון כהן 5.

להפועל ת"א: דומיניק קאנטי 24 ו-6 אסיסטים, איינה ווקר 23 ו-12 ריבאונדים, ראדה וידוביץ' 23, קטיה לויצקי 6, טלי נוי 6 נעמי קולדוני 4.

אוסטפלד: זה הרגע הכי קשה בקריירה שלי

אורנה אוסטפלד: "טעינו, הפגנו חוסר משמעת, הבנות לא עמדו בלחץ. אי אפשר לנצח כשמשחקים בפחד. נתנו הוראה לעשות עבירה שלא נעשתה והמומנטום עבר אליהם. היתה הרגשה טובה בדקות האחרונות, ואחרי טעות כזו אי אפשר לחזור כבר. לא אנחנו, לא השנה. לא היינו צריכות להגיע למצב הזה. אני חושבת שבנינו קבוצה טובה, אבל כנראה לא מספיק טובה, לא כזו שעומדת בלחץ. לא שיחקנו קבוצתי, לא הנענו כדור נכון. זה קשה בשביל שאנתח את המשחק. אני לא לבד, אנחנו צוות. אנחנו צריכות לחשוב מה קרה שהגענו למצב הזה. עשינו את המקסימום. הבאנו את הקבוצה לשיא ופתאום היתה התפרקות ולא יצאנו מהמשבר הזה. כצוות עשינו את הכל. זה הרגע הכי קשה בקריירה שלי. המועדון הזה חשוב לכדורסל הנשים. זה לא מה שיעצור אותי. אף אחד לא יכול להחליף אותי, אני המצאתי את המועדון הזה. לא תוציאו ממני הצהרת התפטרות".

רועי אייזנברג: "חבל על הזמן. אני בכלל לא מאמין. היינו כבר קבורים וחזרנו עם הלב והנשמה. פעמיים ניצחנו פה, זה רמת השרון. הקרדיט הוא לבנות שכל אחת הביאה אנרגיות. בלי זרה, בלי מיכל אפשטיין. זה לא מזל, ידענו לקחת את המשחק הזה. לכלום ברור שרמת חן פייבוריטית אבל נבוא באותה הגישה. כל משחק ננסה לנצח".

נועה רקנאטי: "כל כך מגיע להם. הן עבדו כל כך קשה, זה הכל בשבילן. נגיע מוכנים גם לסדרה מול רמת חן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully