וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אולימפיאקוס הפסידה, רק ליריבה רצינית יותר

9.4.2006 / 22:32

פנאתינייקוס הביסה את יריבתה השנואה 71:90 בליגה היוונית. אא"ק וחג'ג' ניצחו את מארוסי 77:80. ריאל מדריד ניצחה בסופר קלאסיקו

לא בטוח שמכבי ת"א יכולה להתנחם בזה במצבה הנוכחי, אבל יריבתה ביום חמישי הקרוב, אולימפיאקוס, הפסידה הערב (ראשון) לפנאתינייקוס 90:71 במשחקה האחרון לפני הנסיעה לתל אביב. פנאתינייקוס שמרה על מקומה הראשון בליגה ואין ספק שמאמנה זלימיר אוברדוביץ' נהנה מיכולת מצויינת של דימיטריס דיאמנטדיס, אחד משחקני ההגנה הבכירים ביבשת, שתרם הפעם גם 22 נקודות בהתקפה. דיאן טומאשביץ' הוסיף 14 ויאקה לאקוביץ' סיים עם 13 בפאו. אנדראה זיזיץ' הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 16 נקודות, ניקוס בארלוס הוסיף 15 ותיוס אדני 14. איבן קולייביץ' הסרבי, שהצטרף לאולימפיאקוס בפגרה האחרונה ולא שותף במשחקים מול מכבי ת"א, פתח הפעם בחמישיה של קזלאוסקאס וסיים עם 10 נקודות. סופוקליס סחורציאניטיס ספק אגר כוחות ספק תפס יום חלש וסיים עם 5 נקודות בלבד.

פנאתינייקוס עשויה להיות יריבת מכבי ת"א, אם זו תעלה לפיינל פור. פנאתינייקוס מתמודדת מול טאו ויטוריה ביום חמישי, במשחק השלישי בסדרה.

אא"ק אתונה של דרור חג'ג' ניצחה את מארוסי 77:80. הנציג הישראלי בליגה היוונית שיחק 24 דקות וסיים עם 12 נקודות (3 מ-4 ל-2, 3 מ-4 לשלוש) ו-6 אסיסטים. ג'יאני בורוסיס וגיורגיוס ציאראס הובילו את קלעי אא"ק עם 19 נקודות כל אחד. גיורגיו קראגוטיס קלע 12 נקודות למארוסי, שמדורגת שלישית. אא"ק אתונה שמרה על מקומה השביעי.

ריאל מדריד ניצחה בסופר קלאסיקו

ריאל מדריד וברצלונה. כאילו לא מספיקה היריבות הספורטיווית בין שני המועדונים, והקבוצות מתמודדות בינהן 4 פעמים בפחות משבועיים. אחרי שני משחקים בשלב ההצלבה ביורוליג, בהם ניצחה כל קבוצה בביתה, איחרה הערב בארסה את ריאל מדריד בליגה המקומית והפסידה בבית 69:66.

איגור ראקושביץ' הוביל את קלעי ריאל מדריד עם 19 נקודות ופליפה רייס הוסיף 10. לואיס בולוק שיחק 7 דקות בלבד וסיים עם 6 נקודות. חואן קרלוס נבארו קלע 16 לברצלונה.

טאו ויטוריה, שתסע ליוון למשחק מכריע מול פנאתינייקוס ביורוליג, שמרה על מקומה הראשון בליגה אחרי שניצחה את גרנדה 66:78. קורנל דויד קלע 16 נקודות לויטוריה, טראוויס האנסן וקייסי ג'ייקובסן הוסיפו 12 נקודות כל אחד. מלאגה ניצחה בחוץ את לצ'ה ריו 99:104 והיא צמודה לויטוריה במקום השני, כאשר ברצלונה מדורגת שלישית. ריאל מדריד אגב, מדורגת במקום השביעי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully