וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנצרת עילית כבר לא מאמינים

יצחק סולומון, ידיעות הגליל בשיתוף

9.4.2006 / 23:00

"אני לא רואה איך אנחנו יוצאים בשלום", אמר שחקן בכיר. כמו כן, העירייה תקצץ מיליון שקלים מהתקציב של העונה הבאה



לא משנה באיזו ליגה תשחק בעונה הבאה הפועל נצרת עילית, העירייה מתכוונת לקצץ לה סכום משמעותי מהתקציב, שנע השנה סביב 3.5 מיליון שקל. על פי גורמים מדובר בכמיליון שקל. בכירים בעירייה אישרו את הדברים והסבירו: "זה לא שיש לנו משהו נגד הקבוצה. פשוט בשנה הבאה העיר חוגגת את יובל ה-50, והחגיגות יעלו 2 מיליון שקל שיצטרכו לבוא ממקור ממנו נקצץ. כמו כן קבוצת הכדורסל נמצאת עם רגל וחצי בליגה הלאומית וצפוייה להגדלת התקציב. כל זה יבוא על חשבון הכדורגל".

בקבוצה לא מייחסים לנושא חשיבות בשלב זה. "כרגע ראשנו טרוד אך ורק במאבקי ההישרדות בליגת העל", אומר המנכ"ל יניב כהן. כמו כן הוסיף כהן ש"אבשלום נוריאל תמיד ידע להשיג את מבוקשו, הכל בתמיכה, בהסכמה ובגיבוי של ראש העיר מנחם אריאב".

שחקנים בהפועל נצרת עילית הודו כי הם כבר לא מאמינים באפשרות שקבוצתם תינצל מירידה לליגה הלאומית. "אם לא לקחנו נקודות נגד הפתח תיקוואיות, נגד כפר סבא ונתניה, אין מצב שדווקא מול מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב נעשה את העבודה. על הנייר נותרו לנו המשחקים הכי קשים, ואני לא רואה איך אנחנו יוצאים מהם בשלום", אומר שחקן בכיר פסימי.

שחקן אחר אומר: "בשבת, בחדר ההלבשה אחרי ההפסד למכבי פתח תקווה, מוטי איוניר עבר בין השחקנים ועודד אותם. הוא אמר שהכל אפשרי, הכל פתוח והזכיר שאנחנו תלויים עדיין בעצמנו. אבל אני לא חושב שבתוך תוכו הוא מאמין שנעמוד במשימה. קבוצה שלא מצליחה להבקיע לא יכולה לקחת נקודות, לכן מצבנו הכי קשה בתחתית".

אחרי הדרמה של השבוע שעבר, שאלת מעמדו של המאמן מוטי איוניר בכלל לא עלתה על הפרק, לאור הגיבוי המוחלט שהוא מקבל מהספונסר אבשלום נוריאל ומהמנכ"ל יניב כהן. עם שריקת הסיום למשחק בשבת קראו לו קומץ אוהדים להתפטר, אבל הקריאות לא עשו רושם על ראשי הקבוצה. אגב, הספונסר נוריאל הגיע לפתח תקווה, לאחר שלא הופיע לשלושה משחקי ליגה רצופים.

הנושא הכאוב בקבוצה הוא כיבוש שערים, וכנראה שהסטטיסטיקה לא משקרת. בעשרת המשחקים האחרונים כבשה נצרת עילית 4 שערים בלבד. היא ספגה 13 שערים והשיגה ניצחון אחד ויחיד.

האיש האומלל ביותר בנצרת עילית ביומיים האחרונים היה החלוץ ההונגרי, זולטאן פולופ, שהחמיץ שתי הזדמנויות מצויינות לכיבוש שערים, כשהתוצאה הייתה עדיין מאופסת. בקבוצה הפנו לעברו אצבע מאשימה וטענו כי עם קצת ריכוז היה כובש. כמו כן, הופנו טענות לעברו של הצעיר איתי שכטר על משחקו האנוכי. שכטר לא כבש שער ליגה במשך 4 חודשים רצופים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully