וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחלקת הנוער כאן היא הדבר הכי מקצועי בישראל"

אסף שקד

9.4.2006 / 22:28

שקלאר ופרננדז ביקרו בנס טובורק, והמאמן הצרפתי מאוד התרשם. שחקני בית"ר קיבלו משכורת מוקדמת, תלושי קנייה ושעונים

יו"ר בית"ר ירושלים ולדימיר שקלאר והמאמן לואיס פרננדז הגיעו היום (ראשון) בצהריים אל מועדון נס טוברוק מלווים ברוני דורה ומוטלה שפיגלר. הרביעייה נפגשה עם שלמה שרף ואריק איזיקוביץ' כדי להתרשם מהמחלקה שמייצרת מידי שנה מספר שחקנים לליגת העל.

פרננדז שם לעצמו מטרה לטפח את מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, והתרשם מאוד מהעבודה שעושה איזיקוביץ' בטוברוק. "מחלקת הנוער כאן היא הדבר הכי מקצועי שראיתי עד עכשיו בישראל", פירגן. בין היתר ראה פרננדז את כל מתקני המחלקה, צפה באימון של מספר קבוצות, ראה את כל התכנונים של המועדון וגם ואף הצטרף לילדים והתאמן איתם מעט.

אריק איזיקוביץ', שאירח את השניים, סיכם את האירוע: "פרננדז ושקלאר הגיעו אלינו לטוברוק וצפו בכל העבודה שאנחנו עושים כאן במשך השנים. הראנו להם את כל המתקנים, את כל התוכניות והייתה פגישה טובה מאוד. שום דבר לא סוכם, אבל בעתיד בהחלט יתאפשר שיתוף פעולה בין הצדדים".

גם ולדימיר שקלאר התרשם לחיוב מהעבודה הטובה שנעשת בטוברוק, אך עם זאת הדגיש כי למרות השמועות על איחוד המחלקות, הדבר לא בתכנון: "קיבלו אותנו יפה מאוד בטוברוק. ראינו הכל והתרשמנו לחיוב מהעבודה שעושים שם. יש לטוברוק מחלקת נוער יפה מאוד ומקצועית, אבל גם בבית"ר יש מחלקה טובה מאוד. כרגע אנחנו מתרכזים בבנייה של מחלקת נוער חזקה וטובה בבית"ר ירושלים וייתכן כי בעתיד יהיה שיתוף פעולה בין הצדדים". על עניין שלומי ארבייטמן אמר שקלאר: "מטרת הפגישה לא הייתה שלומי ארבייטמן, הגענו לערוך ביקור ולהתרשם מהמחלקה".

לאחר שזכו היום ליום חופשי מאימונים, יחזרו שחקני בית"ר ביום שני בשעה 11:00 להתאמן באופן סדיר כחלק מההכנות למשחק מול מכבי ת"א. בבית"ר עושים את כל המאמצים על מנת להכשיר את גל אלברמן לקראת המשחק מול מכבי ת"א, אם כי נכון לעכשיו עדיין לא ידוע האם השחקן יהיה כשיר במאת האחוזים לשחק 90 דקות.

בצהריים הגיעו שחקני בית"ר והצוות המקצועי למשרדי האגודה בגבעת שאול, שם זכה כל אחד מהשחקנים לתלושי קניה בסך 700 ¤, שעון סווט'צ ומשכורת חודש מרץ, אותה קיבלו כשבוע לפני המועד המקורי.

ברק יצחקי התייחס היום לשיפור בניהול הקבוצה: "זה מאוד משמח מה שקורה בבית"ר ירושלים מתחילת העונה. דברים נהיו כאן מקצועיים מאוד וכיף מאוד להיות חלק מהמערכת. כל ההתייחסות הנפלאה כלפינו מאוד מחמיאה ומשמחת אותנו ואני מברך את ההנהלה על הצעד הזה, ורוצה לאחל לארקדי גאידמק יום הולדת שמח, בשמי ובשם כל השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully