וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני ראוי לתפקיד"

9.4.2006 / 22:47

למרות ההפסד 2:0 בדרבי להפועל תל אביב, המאמן ההולנדי של מכבי ת"א בטוח בעצמו. לא בטוח שזה מה שחושבים הבוסים שלו, אחרי יום שחור בתולדות המועדון הצהוב

אוהדי מכבי ת"א ידעו עוד לפני המשחק שזהו יום שחור למועדון. אחרי ההפסד של קבוצת הכדורעף בגמר הפלייאוף, הפסידה גם קבוצת הכדורסל בליגת העל, ועם המאזן הזה הגיעו הצהובים לדרבי בחשש גדול. לשחקני הפועל ת"א לא הייתה ברירה אלא להמשיך במומנטום השלילי של המועדון הצהוב, והם עשו את זה מצוין. האדומים ניצחו בקלות 0:2 בדרבי התל אביבי את היריבה העירונית, והפועל ת"א חזרה למקום השני בליגת העל. שמעון גרשון בפנדל ושי אבוטבול בבעיטת עונשין מצוינת כבשו עבור קשטן, שבדרבי האחרון שלו הציג ניצחון מתוק ויוקרתי. זהו ניצחונה השני של הפועל בדרבי העונה, והוא הושג בקלילות שאמורה להטריד את מכבי ת"א העלובה, שלא ניצחה כבר שבעה משחקי ליגה.

מהלך המשחק

דקה 8 - כדור רוחב מצוין של יבוריאן נהדף בקצות האצבעות על ידי שטראובר, לפני שדגו הספיק לכבוש.

דקה 10 - אנטבי משמאל שלח כדור מצוין לרחבה, יבוריאן פספס את הכדור מרחק מטרים ספורים מהשער.

דקה 18 - גיורגי דמיטרדזה הגיע למצב קורץ מרחק 18 מטרים מהשער, אך במקום למסור לרוסו באגף הימני הוא שחרר בעיטה חלשה, שנקלטה בקלות על ידי אלימלך.

דקה 22 - קרן למכבי ת"א פוגעת בידו של פנטסיל, משיח לא שרק פנדל. הכדור נהדף לגונזאלס, שמעשרה מטרים בעט יפה, אך הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 32 - משיח דאג לאזן את שגיאות השיפוט, והתעלם מהעבירה שעשה בג'ירי בתוך הרחבה על דגו.

דקה 37 - יבוריאן ניער מעליו את יקיר שינה והעביר מסירה לתוך הרחבה, ברדה פספס במילימטרים את הכדור.

דקה 41 - ערבובייה ברחבה מסתיימת בהזדמנות קורצת לטל חן, שממרחק מטרים ספורים נהדף מצוין על ידי בג'ירי.

דקה 45 - גול! בג'ירי אחז בחולצה של יבוריאן בתוך הרחבה, משיח המשיך בתצוגת השיפוט הבעייתית וסימן לפנדל גבולי עבור הפועל. גרשון בעט שמאלה, שטראובר זינק ימינה, 0:1 להפועל, שיורדת להפסקה ביתרון לאחר ששלטה לכל אורך המחצית הראשונה.

דקה 48 - הפועל המשיכה בתנופה גם בפתיחת המחצית השנייה, וברדה נגח יפה מכדור חופשי של יוסי אבוקסיס. שטראובר היה במקום.

דקה 61 - התקפה מתפרצת מהירה של מכבי ת"א, מסירת אמן של אייל ברקוביץ' השאירה את מסיקה מול אלימלך, אך מסיקה בעט חלש מאוד ברגלו הימנית.

דקה 77 - גול! בעיטת עונשין להפועל, שי אבוטבול שלח כדור מצוין מ-20 מטר היישר לחיבורים, שטראובר לא זז. 0:2 להפועל.

דקה 84 - החמצה שלומיאלית של אופיר חיים ברחבה, הובילה להתקפה מתפרצת של אוגבונה מהעבר השני, אף החלוץ בעט החוצה.

דקה 86 - ורמוט שלח לרחבה, ברדה ניסה להקפיץ מול שטראובר, ונכשל.

הרכבי הקבוצות:

הפועל ת"א:
שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון (אסי דומב, 64), טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, ברוך דגו (שי אבוטבול, 74), גילי ורמוט, אליניב ברדה, איליה יבוריאן (איזביטו אוגבונה, 69).

מכבי ת"א:
לירן שטראובר, יובל שפונגין, אלווין בג'ירי, כריסטיאן גונזאלס, יקיר שינה (סאלם אבו סיאם, 46), משה מישאלוף, ליאור ז'אן (אבי נמני, 70), ארז מסיקה, ג'ובאני רוסו (אופיר חיים, 55), אייל ברקוביץ', גיורגי דמיטרדזה.

קשטן: "בדרבי מה שחשוב זה הניצחון"

יוסי אבוקסיס: "יש במשחק הזה הרבה יוקרה. אנחנו קבוצה טקטית וחזקה, ואנחנו יודעים איך לעמוד נכון על המגרש. הדרבי עדיין מרגש אותי, כי אני רואה את הקהל הנפלא שלנו שדוחף אותנו. הגיע לנו הניצחון".

מאמן מכבי, טון קאנן: "כמו שהפסדנו, ככה יכולנו לנצח, כי הגענו להרבה הזדמנויות ופספסנו אותן. אני לא יודע אם אשאר במכבי בשנה הבאה, יש הרבה שמועות לגביי, ישראל היא מדינה שחיה על שמועות, אבל ללא ספק אני ראוי לתפקיד גם בעונה הבאה, כי עשיתי עבודה טובה במועדון, ואני מתחיל לבנות קבוצה. אני נותן את המקסימום, וזה העיקר מבחינתי".

מאמן הפועל, דרור קשטן: "כל הכבוד לבחורים. במחצית הראשונה הייתה לנו שליטה בלעדית על המגרש, וזה התבטא ביתרון. במחצית השנייה זה קצת התאזן, למרות שמכבי לא הגיעו למצבים. אבל בדרבי מה שחשוב זה הניצחון, ושלוש הנקודות שהשגנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully