וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה הולך על הדאבל

גיל קדרון

9.4.2006 / 21:33

שלושער של הברזילאי העניק למילאן ניצחון 1:4 על קייבו, וצימק הפער מיובנטוס (שסיימה ב-1:1 עם פיורנטינה) ל-7 נקודות. רומא-לצ'ה 1:3

המחזור ה-33 יושלם הערב (ראשון), אחרי שאינטר הצליחה לנצח בשבת בעור שינייה בחוץ את אסקולי, ואודינזה גברה בחוץ על ליבורנו. במוקד משחקי יום ראשון הגיע ה-1:3 של מילאן על קייבו, שצימצם את הפער מיובנטוס לשש נקודות בלבד, לפחות עד שהגברת הזקנה תארח את פיורנטינה בשעה 21:30.

מילאן - קייבו 1:4

במשחק הראשון של הרוסונרי אחרי ההעפלה הדרמטית לחצי גמר ליגת האלופות מול ליון, השיגו האדומים-שחורים ניצחון 1:4 מרשים על קייבו. חלום הדאבל חי וקיים. בצד השני, האורחים איבדו את המקום השישי ללאציו, ויצטרכו להיאבק על הכרטיס האחרון לגביע אופ"א עד המחזור האחרון.

סרג'יו פלסייר הפתיע את הסן סירו עם שער יתרון בדקה ה-13, אבל 7 דקות מאוחר יותר אלסאנדרו נסטה השווה. המחצית השנייה הייתה שייכת לאיש אחד, קאקא, והוא הבקיע שלושער מרשים בדקות 62, 70 (בפנדל) ו-90. הברזילאי מוכן לפגוש את חברו לנבחרת הסמבה, רונאלדיניו.


יובנטוס-פיורנטינה 1:1

תוצאה לא טובה עבור שתי הקבוצות. יובנטוס ממשיכה את התקופה הלא טובה שלה, ואחרי ההדחה שלה מליגת האלופות על ידי ארסנל היא סיימה בתיקו ביתי מול פיורנטינה. האורחים, לעומת זאת, עדיין חולמים על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, אבל הפסידו את המקום הרביעי לרומא. לוקה טוני העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-47 בשערו ה-26 העונה, אך בדקה ה-62 הנסיך אלסנדרו דל פיירו היה שוב במקום עבור הגברת הזקנה והשווה ל-1:1.

שאר המשחקים

רומא - לצ'ה 1:3

הרומאים חוזרים הביתה וחוזרים לנצח, אחרי שתי תוצאות תיקו בחוץ מול יובה ופיורנטינה. אלסאנדרו מנסיני (20) וכריסטיאן קייבו (23) העלו את המארחים ליתרון כפול ומהיר. במחצית השנייה אלסאנדרו מנסיני הוסיף את שער השני במשחק וקבע 0:3 בדקה ה-73. ג'נארו דלבקיו צימק בדקת הסיום.

סיינה - לאציו 3:2

סטפאנו מאורי (14) ותומאסו רוקי (22) נתנו לשחקני התכלת מעיר הבירה יתרון 2:0 קטלני מול סיינה מהתחתית, אבל מהר מאוד סימונה ורגאסולה (24) ואנריקו קייזה (40) השוו ל-2:2. אחרי המחצית האורחים הכריעו את המשחק משער של עוסמן דאבו בדקה ה-50 ותפסו את המקום השישי.


קליארי - פאלרמו 1:1

פאלרמו הצליחה לגנוב נקודה חשובה ולהישאר בתמונת גביע אופ"א עם שער שוויון דרמטי של דויד די מקאלה בדקה ה-90, שניצל טעות בהגנה ונגח מעל לידיו המושטות של השוער. בדקה האחרונה של המחצי הראשונה דויד סואזו הבקיע לטובת קליארי מהתחתית.

פארמה - רג'ינה 0:4

הבקיעו: מארק ברשיאנו (12), פאביו אנריקו סימפליסיו (35), מתאו קונטיני (65, פנדל) ודניאלה דסנה (79).

איבן פרנצ'סקיני מרג'ינה הורחק בדקה ה-63.


מסינה - טרביזו 1:3

הבקיעו למסינה: סרג'יו פלוקארי (14), ג'וזפה סקולי (71) וארתורו די נאפולי (73)
הבקיעו: דינו פאבה (15)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully