וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגנבוים: "המועדון הכי גדול בארץ לא מגיע למצבים כמונו"

ניר איסקוב

9.4.2006 / 19:14

שייע איתר את נקודת התורפה של סכנין: "הייתי חלוץ, נתמקד בסיומת בהמשך השבוע". יו"ר הדירקטוריון: "המתפרעים הם קומץ קטן"

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, יו"ר הדירקטוריון, אחמד עאמר, והמאמן שייע פייגנבוים, קיימו היום (ראשון) שיחות אישיות עם שחקני הקבוצה, במטרה לדרבן אותם לקראת המשך התחתית. השלושה ביקשו מהשחקנים שלא להתייחס לאירועי סיום המשחק מול מ.ס. אשדוד, ולהתרכז במשימת ההישארות.

עאמר סיפר לוואלה! ספורט: "התקרית בסוף השבוע כבר מאחורינו. אנחנו מתעסקים בספורט, והאוהדים צריכים לקבל כל תוצאה. אוהד שיש לו ביקורת על התנהלות המועדון, מוזמן להביע אותה בצורה תרבותית ומכובדת, ולא כמו שנעשתה. חשוב להדגיש שזה קומץ קטן, ורוב האוהדים שלנו הם תרבותיים. אני לא יודע ולא יכול לחשוב למה יש אוהדים שבאים להפריע, שיחפשו להם קבוצה אחרת. אנחנו לא ניתן להם פרס, אלא ניתן את התשובה בשבת כשננצח את נצרת עילית. אנחנו נוכיח שסכנין ראויה להמשיך בליגת העל".

לגבי המשך הדרך, אמר עאמר: "אנחנו מעודדים מהיכולת שהצגנו במחצית הראשונה נגד אשדוד. אם נמשיך כך, נישאר בליגה. הכל ממשיך כרגיל, והראש שלנו הוא במשחק נגד נצרת עילית. צריך לעבור את המשחק הזה כמו שצריך".

פייגנבוים הוסיף: "עשינו הרבה שיחות פסיכולוגיה ועידוד עם השחקנים. אני גם עשיתי ניתוח מקצועי על כמה נקודות שטעינו ואיך לתקן אותן. בסך הכל, אני לא מאוכזב מהמשחק כמו מהתוצאה. עד הדקה ה-70 אשדוד לא הייתה במשחק, ואז הם הבקיעו מהרמה מטומטמת, והכל התמוטט. אנחנו לא נשברים, למרות שברור שאין מצב רוח של חגיגות. הפער מהקו האדום הוא רק 3 נקודות, וקבוצות סגרו כבר פערים של 9-10 נקודות".

פייגנבוים הצביע על נקודת התורפה העיקרית לדעתו של קבוצתו: "הכי חשוב שננצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. המועדון הכי גדול בארץ לא מגיע למצבים כמונו. השוער של אשדוד היה צריך לקבל ציון 9-10. אני הייתי חלוץ, נתמקד בסיומת בהמשך השבוע, ונקווה שזה ייצא לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully