וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הכתה בפטישים, יונייטד נשארה צמודה

9.4.2006 / 19:54

הכחולים פיגרו 1:0 מבישול של בניון, אבל החזירו רביעייה לניצחון 1:4. יונייטד לא מוותרת, גברה 0:2 על ארסנל. 0:1 לליברפול על בולטון

צ'לסי הרגיעה היום (ראשון) את כל אלו שחלמו על מהפך של מנצ'סטר יונייטד בקרב האליפות כשהביסה את ווסטהאם 1:4 ופתחה פער של 10 נקודות בראש טבלת הפרמיירשיפ, 5 משחקים לסיום העונה. לצערם, מנצ'סטר המשיכה את המומנטום שלה בפרמיירליג, וניצחונה על ארסנל 0:2 צימק בחזרה את הפער ל-7 נקודות, אבל הכחולים יתנחמו ביכולת טובה ומשכנעת.

דווקא הפטישים עלו ליתרון מפתיע בסטנפורד ברידג', אחרי שבניון מצא בכדור קרן את ראשו של קולינס שקבע 0:1 בדקה ה-10. צ'לסי שלטה במגרש, וגם הרחקה של מאניש הפורטוגלי בדקה ה-16 אחרי היתקלות עם ליונל סקלוני לא עצרה את חבורת מוריניו. דידייה דרוגבה (29) והרנן קרספו הפכו את התוצאה תוך שתי דקות, ושערים של ג'ון טרי (54) ו-וויליאם גאלאס (69) אחרי ההפסקה הפכו את ההפסד של ווסטהאם לתבוסה.

אסטון וילה-ווסט ברומיץ' 0:0

ווסט ברומיץ' לא הצליחה לנצל את העובדה שברמינגהאם לא ניצחה אמש (שבת) את וויגן, ותוצאת התיקו שלה משאירה אותה מתחת לקו האדום.

ליברפול-בולטון 0:1

על רקע כוונתו של רפא בניטז לעשות "ניקוי אורוות" בליברפול בשנה הבאה ולרענן את סגל הקבוצה, שואפים שחקני מועדון הפאר להוכיח כי הם ראויים ללבוש את החולצה האדומה גם בשנה הבאה. גם רובי פאולר יודע שעל אף שהוא מהווה סמל עבור האוהדים, מקומו בעונה הבאה רחוק מלהיות מובטח. מול בולטון הוא נתן את התשובה לבניטז בשער ניצחון. שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה קיבל פאולר מסירה מפטר קראוץ', וממרכז הרחבה בעט ברגל שמאל לפינה הימנית הנמוכה והכניע את ייסקלאינן. ליברפול ניצחה וצמצמה את הפער בינה לבין מנצ'סטר יונייטד לשתי נקודות, עד למשחקה מול ארסנל. טל בן חיים שיחק 90 דקות במדי בולטון.


מידלסברו - ניוקאסל 2:1

הפסד ביתי מאכזב למידלסברו, אחרי ההעפלה ההיסטורית בסוף השבוע לחצי גמר גביע אופ"א. שער עצמי של ג'ורג' בוטנג העלה את ניוקאסל ליתרון ראשון בדקה ה-29, ורבע שעה לאחר מכן שולה אמאובי העלה ל-0:2 אחרי מסירה מסטיב קר. בוטנג החזיר את החוב לקבוצתו כשצימק בדקה ה-79 ל-2:1, אבל בורו לא הצליחה להשוות בזמן שנותר.

מנצ'סטר יונייטד-ארסנל 0:2

מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת לצ'לסי. השדים האדומים גברו 0:2 באולד טראפורד על ארסנל, וצמצמו שוב את הפער מצ'לסי ל-7 נקודות. וויין רוני, שבימים אלה נמצא בכותרות בבריטניה בעיקר בזכות מעורבותו בשערוריית הימורים, העלה את היונייטד ליתרון בדקה ה-54, בבעיטה מזווית קשה שהכניעה את להמן. רוני פיצה את קבוצתו אחרי החמצה כואבת מול שער כמעט חשוף, לאחר שכבר עבר את להמן, אבל ההילוכים החוזרים הוכיחו שמגן ארסנל קולו טורה הציל את הכדור עם היד, וניצל מפנדל ומכרטיס אדום. בדקה ה-78 רוני השאיר כדור יפה לג'י סונג פארק הקוריאני, שקבע 0:2 ליונייטד. חניכיו של סר אלכס משלימים ניצחון תשיעי רצוף בפרמיירליג, ולהזכירכם, במחזור הלפני האחרון היונייטד מתארחים בסטמפורד ברידג', לקרב שעשוי להיות על האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully