וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה מאשימים את השחקנים "שלא מספיק טובים"

ניר איסקוב

9.4.2006 / 15:26

יו"ר בני יהודה חזי מגן מאוכזב מההפסדים מול שלוש המוליכות: "אם השחקנים לא יבינו לאן הגענו, אחרים יובילו את הקבוצה בעונה הבאה"

בבני יהודה שוררת אכזבה עצומה מהיבול הדל שהשיגה הקבוצה העונה אל מול שלוש הגדולות - נקודה אחת בלבד מתוך 27 אפשריות, כלומר, תוצאת תיקו אחת ושמונה הפסדים. בשלושת המחזורים האחרונים רשמה בני יהודה שלושה הפסדים רצופים מול הקבוצות שמקדימות אותה בטבלה, עם יחס שערים כולל של 8:0.

היו"ר חזי מגן, אינו מתכוון לנקוע בצעדים משמעתיים נגד השחקנים: "זה לא שהם עברו עבירות משמעת, הם פשוט לא שיחקו טוב. הם מבינים שההפסדים האחרונים פוגעים להם בכיס. למעט 2 משחקים, ההפסד 1:0 מול מכבי חיפה בסיבוב הראשון והתיקו 2:2 נגד בית"ר ירושלים בסיבוב השני, אנחנו מציגים יכולת לא טובה מול הקבוצות שמעלינו. יכול להיות שיש כאן חוסר מוכנות נפשית, מקצועית ומנטלית. יכול גם להיות ששחקנים שאנחנו חושבים שהם טובים, הם לא טובים מספיק".

לגבי העתיד, אמר מגן: "אין ספק שההשגים של הקבוצה משפיעים על המו"מ עם השחקנים בקיץ. אם מישהו לא חושב כך, הוא טועה. עמדת המאמן היא לא על הפרק. לפי איך שדברים נראים כרגע, לא הצלחנו לעשות קפיצת מדרגה העונה, ורק אם נגיע לגמר הגביע, אפשר יהיה לומר אחרת. אם השחקנים לא יבינו מהר לאן הגענו, אז שחקנים אחרים יובילו את בני יהודה בעונה הבאה, אבל אני בטוח שהם מבינים את המצב. נצטרך לעצור את רצף ההפסדים כבר בשבת הקרובה נגד הפועל כפ"ס".

אסי בלדוט ניסה לתת את גירסת השחקנים: "אי אפשר להתכחש לעובדות. כנראה שאנחנו לא ברמה של הקבוצות שמעלינו, והן יותר טובות מאיתנו. מבחינת חומר שחקנים, אנחנו לא נופלים מאף קבוצה, חוץ ממכבי חיפה, ובכל זאת לא הוכחנו את עצמנו ואנחנו מאוד מאוכזבים. אין לי הסבר לזה, אולי זה משהו מנטלי. כל שנה יש לנו תקופה רעה בשלב הזה וזה משהו לא מובן. אנחנו בתהליך של קבוצה שרוצה להתבגר, וזה ייקח זמן. אני מקווה שניקח את עצמנו בידיים בקרוב, כי אנחנו יודעים לשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully