וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגיש בבית

10.4.2006 / 21:45

שיא עונתי של קוז'יקרו עם 21 נקודות עזר לירושלים להשיג ניצחון חשוב על גליל עליון, 81:89, שמאפשר להם לפנטז על מקום ראשון

הפועל ירושלים הגיעה לגליל עם לא מעט חששות. מאז הגעתו של עודד קטש למועדון ניצחה הקבוצה ב-4 משחקים רצופים. הערב (שני) קטש ספג את הפסדו הראשון, וירושלים טיילה לניצחון בקלילות מפתיעה. ערב טוב של הגבוהים של ירושלים, בראשות עידו קוז'יקרו עם שיא עונתי של 21 נקודות, הובילו את ארז אדלשטיין לניצחון חשוב, שמאפשר לו לחלום על סיום הסיבוב במקום הראשון בטבלה.

רבע 1 18:15

הרבע הראשון היה צמוד, כשהגליל מנצלת סגירה חלשה מאוד של ירושלים בריבאונד בשביל לקלוע הרבה סלים קלים. דקה לסיום אוסטין ספג את העבירה השניה שלו וירד לספסל. שתי הקבוצות קלעו באחוזים רעים מחוץ לקשת ברבע הראשון (1 מ-9 יחד).

רבע 2 40:33

ירושלים החליטה לשחק על קוזי'קרו והזינה אותו בכדורים מול האיזורית של הגליל. גם אוסטין התחיל להיכנס למשחק והיה הקלע הבולט של ירושלים. ליאור אליהו, שקיבל רק 14 דקות במשחק הליגה האחרון, נכנס טוב למשחק ויחד עם יורדאן בוזוב סחב את החברים שלו למשחק צמוד. הוראס ג'נקינס שחזר מחופשה קצרה בארצות הברית התרכז בעיקר בהגנה וניהול המשחק. הפועל ירושלים סיימה את המחצית הראשונה עם 11 איבודי כדור.

רבע 3 68:53

את הרבע השלישי פתחה גליל בצורה מבולבלת, ואיפשרה לירושלים לרוץ ליתרון דו ספרתי. אבל ירושלים נגררה קצת אחרי משחק הריצה של גליל, ולא הצליחה לברוח לפער משמעותי. עליית מדרגה בהגנה איפשרה לירושלים להשיג את הבריחה אותה חיפשה, והיא עלתה כבר ליתרון של 17 נקודות.

רבע 4 89:81

הרבע נפתח בשתי עצירות של ירושלים, והמשיכה לרוץ. דווקא כשהכל היה נראה בכיוון של גארבג' טיים מתמשך הצליחה גליל לרוץ ולהוריד את היתרון ל-10. ירושלים התחילה לאבד כדורים, גליל הניעה את הכדור נכון, ואדלשטיין נכנס ללחץ. גליל התקרבה, אבל כשלה בהחלטות שלה. ירושלים רצה עם טפירו וסליי, וגמרה את המשחק.

קלעו לירושלים: קוזי'קרו 21, מייסון ואוסטין 18 כל אחד, סליי 12, ג'נקינס 9, נאור 6, טפירו 3, אוחנון 2.

לגליל: אליהו 19, בראטיץ' ובוזוב 14 כל אחד, סמית 11, אוצ'ה וליפשיץ 6 כל אחד, גורדון 5, מרקו 4.

אדלשטיין: לא מעניין אותי מקום ראשון

עודד קטש: "שיחקנו הרבה יותר טוב משני המשחקים הקודמים שלנו. בדקות הראשון נתנו הגנה וחטפנו כדורים. אולי עודף מוטיבציה, אבל החטאנו עונשין וזריקות פנויות. עשינו דברים יפים בהתקפה אבל זה לא היה היום שלנו. הפסדנו לקבוצה טובה מאוד שבאה מוכנה ועשתה את מה שצריך".

ארז אדלשטיין: "לא מעניין אותי המקום הראשון. מעניין אותי לעשות התאמות, לעבוד על הדברים שחסרים לנו. קשה לחזור למציאות אחרי הקמפיין באירופה. שיחקנו במקום קשה מול קבוצה במומנטום וניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully