וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויס: רוסיה - ארה"ב, ארגנטינה - אוסטרליה בחצי הגמר

10.4.2006 / 7:26

האמריקאים השלימו את תמונת העולות עם ניצחון 2:3 על צ'ילה וייפגשו את הרוסים שגברו על צרפת. ישראל תתמודד שוב מול בריטניה

אחרי הניצחון במשחק הזוגות שצימק את הפיגור של צרפת מול רוסיה ל-2:1, עלה רישאר גאסקה הצרפתי לקרב מול דמיטרי טורסונוב, בתקווה להציל משהו עבור הצרפתים. לבסוף היה זה טורסונוב שניצח 1:6, 6:3, 7:6, 3:6, 5:7, ושלח את הרוסים לחגוג עוד הישג גדול אחרי ניצחון 1:3. לטורסונוב (34 בעולם), שהחליף בסגל את דוידנקו הפצוע, נדרשו שלוש שעות וחצי כדי להכניע את גאסקה בן ה-19 (16 בעולם), ורוסיה תתמודד בחצי הגמר מול ארה"ב. מראט סאפין ואנרו קלמנט ישחקו במשחק האחרון חסר המשמעות.

קרב ההישרדות של אלופת הדיוויס, קרואטיה, ברבע הגמר, נגמר היום (ראשון), אחרי שחואן איגנסיו צ'לה גבר בארבע מערכות 6:3 4:6 6:7 6:7 על טושקר הקרואטי במשחק החמישי והמכריע. קודם לכן איוון ליוביצ'י'ץ', השווה ל-2:2 עם ניצחון יוקרתי על דויד נלבנדיאן 3:6, 4:6, 4:6 במשחק שנמשך 2:15 שעות. 2:3 לארגנטינאים בסיום ההתמודדדות המרתקת.


אחרי שסיימה את ההתמודדות כבר בשבת, השלימה אוסטרליה ניצחון 0:5 על בלארוס. ווין ארתורס, שניצח אתמול במשחק הזוגות, גבר על סרגיי טרסביץ' 6:7, 2:6. כריס גוציונה ניצח את אלכסנדר זוטוב 1:6, 3:6.

את תמונת העולות לחצי הגמר השלימה ארצות הברית אחרי שבמשחק הרביעי במפגש שלה מול צ'ילה, ניצח אנדי רודיק את פרננדו גונזאלס ב-4 מערכות: 6:4, 5:7, 3:6, 2:6. במשחק החמישי, שנערך לפרוטוקול בלבד, גבר פול קפדווילה על ג'יימס בלייק 3:6, 4:6, ובסיום 2:3 לאמריקאים.

ישראל תתמודד שוב מול בריטניה

באחד המפגשים המרתקים שהתקיימו בבית 1 האירופי/אפריקאי בסוף השבוע, התמודדו בריטניה וסרביה ומונטנגרו, שתי הנבחרות שניצחו את ישראל במשחקיה האחרונים ברמת השרון. הסרבים ניצחו את הבריטים 2:3 והם יוכלו להתמודד במשחקי הפלייאוף לעלייה לבית העליון.

הבריטים ייאלצו לקיים מפגש נוסף באמצע חודש יולי והיריבה תהיה שוב ישראל. הפעם המפגש יתקיים בבריטניה וקיים סיכוי סביר שבנבחרת הבריטית ישחקו גרג רוזצקי ואנדרו מארי. במקרה כזה, הסיכויים של הנבחרת הישראלית להגיע לקרב ההישרדות על הבית גבוהים מאוד והיריבה במקרה הזה תהיה אוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully