וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר בר נצר: "המשחק הזה יכריע את הסדרה"

9.4.2006 / 11:13

מאמן מכבי ת"א יודע שניצחון על קרית אתא הערב (16:45, ערוץ 5) יעביר אליו את המומנטום: "צריך להשכיח מהשחקנים את ההפסד הקודם"

מכבי ת"א ועירוני קרית אתא ייפגשו הערב (16:45, ערוץ 5) בהדר יוסף, למשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף בכדורעף. המפגש הזה מגיע לאחר שביום שלישי האחרון עמדה מכבי על סף ניצחון, כשהוליכה 0:2 במערכות ו-16:20 במערכה השלישית, אבל אז התעוררה האלופה, ניצחה את המערכה וזכתה בשתיים הבאות כדי לעלות ליתרון 1:2 בסדרה.

זוהר בר נצר, מאמן מכבי ת"א, יודע שהפספוס היה עצום, ובמהלך השבוע היה ברור לו במה צריכות ההכנות למשחק הזה להתמקד: "הקבוצה לקחה את ההפסד קשה מאוד. עכשיו צריך לשכוח מהמשחק הזה ולזכור שיש עוד משחק לפנינו. נקבל מהאוהדים רוח גבית חזקה מאוד בהדר יוסף, ואם ננצל את התמיכה הזו, ניסע עם המומנטום ביום שלישי לקרית אתא". בר נצר הודה שלא קל להרים את המוראל של השחקנים, אבל הדגיש: "אסור לחשוב אחורה, רק קדימה. ההכנה הפסיכולוגית לא עובדת על המשחק הקודם, אלא אך ורק על זה ועל המשחק שאחריו. זו סדרה של חמישה משחקים, ועדיין לא מאוחר לתקן".

בר נצר משוכנע שהמשחק הערב הוא משחק המפתח בסדרה, ושניצחון של מכבי ת"א יסדר לה סיכוי גבוה לאליפות: "המרווח בין המשחק הקודם לזה הוא של חמישה ימים. אם ננצח הערב, בעוד יומיים אנחנו כבר בקרית אתא. אני מאמין שנביא גם יותר אוהדים לאולם ונקבל את התמיכה מהם גם בחוץ. אנשים אמרו לי 'הייתם רחוקים חמש נקודות מאליפות' אחרי שהובלנו עליהם 16:20. עכשיו אני מקווה שההכנה תעבוד כמו שצריך. השחקנים לא טפשים, הם מבינים את חשיבות המשחק".

אם מכבי תנצח, המשחק המכריע יתקיים ביום שלישי ב-17:00 (שידור בערוץ 5) בקרית אתא. מיד אחריו ישוחק גמר הנשים, בין קרית אתא למכבי רעננה. אתמול ניצחו בנות קרית אתא 0:3, והן מוליכות 0:2 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully