וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחלקת הנוער כאן היא הדבר הכי מקצועי בישראל"

פרננדז, שעדיין לא החליט לגבי עתידו, ביקר בנס טוברוק והתרשם. אסולין זעם כי לא שותף מול בני יהודה, כנראה בגלל תקרית דראו

יו"ר בית"ר ירושלים ולדימיר שקלאר והמאמן לואיס פרננדז הגיעו היום (ראשון) בצהריים אל מועדון נס טוברוק, מלווים ברוני דורה ומוט'לה שפיגלר. הרביעייה נפגשה עם שלמה שרף ואריק איזיקוביץ' כדי להתרשם מהמחלקה, שמייצרת מידי שנה מספר שחקנים לליגת העל.

פרננדז שם לעצמו מטרה לטפח את מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, והתרשם מאוד מהעבודה שעושה איזיקוביץ' בטוברוק. "מחלקת הנוער כאן היא הדבר הכי מקצועי שראיתי עד עכשיו בישראל", פירגן. בין היתר ראה פרננדז את כל מתקני המחלקה, צפה באימון של מספר קבוצות, ראה את כל התכנונים של המועדון ואף הצטרף לילדים והתאמן איתם מעט.

איזיקוביץ', שאירח את השניים, סיכם את האירוע: "פרננדז ושקלאר הגיעו אלינו לטוברוק וצפו בכל העבודה שאנחנו עושים כאן במשך השנים. הראינו להם את כל המתקנים, את כל התוכניות והייתה פגישה טובה מאוד. שום דבר לא סוכם, אבל בעתיד בהחלט יתאפשר שיתוף פעולה בין הצדדים".

גם שקלאר התרשם לחיוב מהעבודה הטובה שנעשת בטוברוק, אך עם זאת הדגיש כי למרות השמועות על איחוד המחלקות, הדבר לא בתכנון: "יש לטוברוק מחלקת נוער יפה מאוד ומקצועית, אבל גם בבית"ר יש מחלקה טובה מאוד. כרגע אנחנו מתרכזים בבנייה של מחלקת נוער חזקה וטובה בבית"ר ירושלים וייתכן כי בעתיד יהיה שיתוף פעולה בין הצדדים". על עניין שלומי ארבייטמן אמר שקלאר: "מטרת הפגישה לא הייתה שלומי ארבייטמן, הגענו לערוך ביקור ולהתרשם מהמחלקה".

לאחר שזכו היום ליום חופשי מאימונים, יחזרו שחקני בית"ר ביום שני בשעה 11:00 להתאמן באופן סדיר כחלק מההכנות למשחק מול מכבי ת"א. בבית"ר עושים את כל המאמצים על מנת להכשיר את גל אלברמן לקראת המשחק מול מכבי ת"א, אם כי נכון לעכשיו עדיין לא ידוע האם השחקן יהיה כשיר במאת האחוזים לשחק 90 דקות.

בצהרים הגיעו שחקני בית"ר והצוות המקצועי למשרדי האגודה בגבעת שאול, שם זכה כל אחד מהשחקנים לתלושי קניה בסך 700 ש"ח, שעון ומשכורת חודש מרץ, אותה קיבלו כשבוע לפני המועד המקורי.

מי שלא נראה מרוצה אתמול מהניצחון על בני יהודה אתמול (שבת) הוא החלוץ ליאור אסולין, שעזב את המגרש עצבני דקות ספורות בלבד לאחר שריקת הסיום. אחת הסיבות לכעס של אסולין הייתה העובדה כי הוא לא שותף ולו דקה אחת בניצחון, והחלוץ נטש במהירות את האצטדיון בעוד שאר חבריו חגגו במקום את הניצחון.

אחד משחקני הקבוצה הסביר לוואלה! ספורט את כעסו של אסולין: "ליאור כעס מאוד שלא נתנו לו לשחק ולמרות שהקבוצה כבר הובילה 0:3 לא נתנו לו אפילו דקה אחת. ליאור יודע למה הוא לא שיחק - הכל בגלל אותה תקרית בשבוע שעבר כשדראו התעצבן על זה שהוא לא בא לאימון. ההרגשה היא שבגלל המקרה הזה עשו לו אתמול דווקא".

"נהיה באירופה, ופרננדז צריך להוביל אותנו לשם" (עודד זרגרי, הארץ)

יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, התייחס אתמול (שבת) בסיום המשחק נגד בני יהודה לסוגיית הישארותו של [[לואיס פרננדז]] במועדון: "אני בטוח שפרננדז יישאר אתנו. קבענו לדבר בסוף העונה, אבל אני מאמין שבסופו של דבר הוא ירצה להישאר. אנחנו בהחלט רוצים אותו אבל נחכה עד סוף העונה. כמו שהדברים נראים עכשיו, נהיה באירופה, ומאמן כמו לואיס פרננדז הוא זה שצריך להוביל אותנו לשם".

פרננדז עצמו אמר בסיום: "כל הכעס שלי בשבוע שעבר היה רק על כמה מאוהדי הקבוצה. היום ראינו כמה זה חשוב שהאוהדים יעזרו לשחקנים. אני מעריך את כל האוהדים ואוהב אותם. שנה הבאה נהיה באירופה ולכן חשובה לנו תמיכת הקהל".

לשאלה האם יישאר, ענה פרננדז: "אחכה עד סוף העונה, ואז אשב עם היו"ר ונקבל החלטה. יש לי הרבה מה לדבר אתו".

בבית"ר מתכוונים כעת להאיץ את המשאים ומתנים עם שחקנים ישראלים. בקבוצה בטוחים שבלם הפועל ת"א, [[שמעון גרשון]], יגיע בסופו של דבר, כמו גם שני זרים איכותיים מארגנטינה.

ז'רום לרואה, שלא שיחק אתמול עקב צבירת כרטיסים צהובים, נראה אתמול זועף במיוחד. הקשר ישב לבדו כל מהלך המשחק ובסיומו לא הלך לחגוג עם חבריו, אלא עזב במהירות את מתחם האיצטדיון, תוך שהוא מתעלם מכל הנוכחים.

הנהלת בית"ר מתכוונת ליזום פגישה עם משטרת ירושלים, כדי לבחון האם הבדיקות שנערכות לאוהדים ביציע המזרחי הן מחויבות המציאות. נציג מטעם ההנהלה שנשלח לפקח מקרוב על הבדיקות, אמר אתמול: "זו בושה וחרפה שאוהדים שמגיעים למגרש כדורגל צריכים לעבור בדיקות, כמו שעוברים אוהדי בית"ר. פשוט מבזים את כבוד האדם. אני לא חושב שבית"ר צריכה להסכים למה שהאוהדים האלו עוברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully