וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יברויאן יפתח בחוד של הפועל ת"א

ניר איסקוב

8.4.2006 / 22:30

קשטן מתכונן לעלות לדרבי ביום א' עם החלוץ הארמני, אבוקסיס חוזר מהרחקה. צפוי רוב אדום ביציעים, נותרו כרטיסים לשערים 8-9 ו-13

בהוראת מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן, ערכה היום (שבת) הקבוצה אימון סגור בבלומפילד, לקראת הדרבי מחר (ראשון, 20.50, שידור ישיר בישראל 10) מול מכבי ת"א.

כחלק מהחשיבות שמייחסים בקבוצה למשחק, תערוך מחר בבוקר הקבוצה אימון שחרור במתחם וולפסון, ולאחריו ייצאו השחקנים לבית מלון, שם ישהו סמוך למועד ההתמודדות.

נראה כי קשטן מתכנן שני שינויים בהרכב הפותח: יוסי אבוקסיס, ששב מהרחקה, יחזור להרכב על חשבון שי אבוטבול, ואילו איליה יברויאן, שנעדר משלושת המשחקים האחרונים עקב פציעה, יפתח בחוד לצדו אליניב ברדה, במקום עומר פרץ. האחרון סבל השבוע משפעת, ורק היום חזר להתאמן.

זיטו אוגבונה, שכבש בשבוע שעבר את שער הנצחון מול בני יהודה, ימתין להזדמנות שלו מהספסל. טל חן, שמגלה יכולת טובה במחזורים האחרונים, ימשיך לקבל קרדיט בהגנה, בעוד שאסי דומב יישב על הספסל.

מנתוני מכירת הכרטיסים עולה כי צפוי רוב אדום כמעט מוחלט ביציעים. כל הכרטיסים לשערים 2-7, המאכלסים את אוהדי הפועל ת"א, כבר אזלו. לשער 13 נותרו כ-700 כרטיסים, רובם ככולם למבוגרים, ולשער 8-9, שהוקצה לאוהדים האדומים ביום חמישי, נותר עוד מלאי גדול של כרטיסים, הן לבני נוער וחיילים והן למבוגרים.

לשם השוואה, אוהדי מכבי ת"א רכשו עד כה 1,500 כרטיסים בלבד לשערים 10-11, כאשר בסביבות 700 כרטיסי מבוגר לשערים הללו, נותרו בינתיים מיותמים.

מכירת הכרטיסים מחר תתבצע באמצעות אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן". קופות האצטדיון תיפתחנה בשעה 17:00, והשערים ייפתחו ב-18.50, שעתיים לפני פתיחת ההתמודדות.

טל חן אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "התוצאות האחרונות של שתי הקבוצות הן לא משמעותיות, כי דרבי זה דרבי. זה תמיד זה משחק שיש בו יריבות ספורטיבית גדולה. אין אוהד שלנו שהמשחק הזה הוא לא הכי חשוב בשבילו השנה. הקהל שלנו תמך בנו כל השנה, ונעשה הכל כדי להחזיר לו. גם בשנה שעברה היה רוב אדום ביציעים, ואי אפשר להתחרות בקהל הדומיננטי והססגונ שלנו.

"זה לא סוד שלמכבי יש בעיות, אבל אנחנו מתעסקים רק בעצמנו. אני לא חושב שיש מושג כזה 'פייבוריט'. בשנה שעברה היינו בסכנת ירידה וניצחנו פעמיים. הקבוצה שתבוא ותרוץ יותר, היא זו שתיקח את הנקודות".

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, גיל ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully