וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אכזבה ביום הראשון של טורניר מוסקבה

8.4.2006 / 21:02

נבחרת ישראל סיימה ללא מדליות כשבראש המאכזבים יואל רזבוזוב. מחר ינסו רוסטיק ליס (100 ק"ג) ואבישר שיינמן (81 ק"ג) לתקן

נבחרת ישראל סיימה את יום התחרויות הראשון של טורניר מוסקבה ללא מדליות. גל יקותיאל(עד 60 ק"ג) סיים במקום החמישי, אליס שלזינגר סיימה במקום ה- 9 , רזבוזוב(עד 73 ק"ג) ושפרן(עד 66 ק"ג) הודחו בסיבוב הראשון.

גל יקותיאל(עד 60 ק"ג) המשיך את היכולת הטובה שלו בסבב גביע העולם(מדליות בהמבורג וברוטרדם) והעפיל לחצי גמר הטורניר אחרי ניצחונות על יריבים מאוזבקיסטן, רוסיה וצרפת. בחצי הגמר נוצח יקותיאל בניקוד זהב(הארכה אחרי תום הזמן החוקי) על ידי ארקסיק הסלובני שזכה במדליית הזהב. בקרב על מדליית הארד נוצח שוב יקותיאל על ידי אוטרבייב מקאזאחסטן וסיים במקום החמישי.

אליס שלזינגר(עד 63 ק"ג) פתחה בשני ניצחונות על יריבות מרוסיה(ואזארי) ושוויץ(איפון). בסיבוב השלישי נוצחה שלזינגר הצעירה על ידי ג'ודוקאית אוסטרית, ובבית התנחומים נוצחה פעם נוספת, הפעם בניקוד זהב, על ידי יריבה פורטוגזית.

יואל רזבוזוב(עד 73 ק"ג) נוצח בסיבוב הראשון על ידי יריב מונגולי, וצביקה שפרן(עד 66 ק"ג) נוצח בסיבוב הראשון בניקוד זהב על ידי ג'אפארטי מאזארבייז'אן.

שוקי קואז מאמן נבחרת הבוגרים מסר כי התחרות במוסקבה היא ברמה גבוהה מאוד ורוב הפייבורטים הפסידו. קואז ציין כי בכל קטגוריית משקל התחרו בין 27-35 ג'ודוקאים. לגבי יקותיאל אמר קואז: "גל היה בכושר טוב היום ולא נפל מאף אחד. בשורה התחתונה גל פספס הזדמנות גדולה לקחת את הגמר."



מחר יכנסו למעגל התחרויות רוסטיק ליס(עד 100 ק"ג), ואבישר שיינמן(עד 81 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully